![]() |
[Processor] Systeem hangt
Ik zit met een probleem ik wilde net mijn pc aanzetten nu blijft het constant hangen bij het opstarten. Nog voor de geheugencontrole. Weet iemand waar het aan kan liggen??
Alvast bedankt groetjes Nick |
Volgens mij heb je zelf het vermoeden dat het je processor is? Gezien je topictitel. Heb je sinds de laatste keer wat veranderd? Hardware veranderd of iets dergelijks?
|
Vermeld altijd:
- Wat voor computer je hebt (specificaties) - Wanneer het probleem optreedt - Wanneer het nog wél goed werkte - Wat je in die tussentijd hebt gedaan Verder hoor ik graag van je de temperatuur. Probeer eens in het BIOS te komen met Del. Als dat niet lukt. Doe je computer uit en maak je kast open. Voel nu aan de heatsink (aluminium of koperen ding, op de processor) of deze warm is. Als deze zo warm is dat het bijna pijn doet, is je airflow niet voldoende. Probeer eens of het 's avonds wel lukt als het koeler is, met de zijkant van je kast open zodat de warme lucht meteen weg kan. |
Krijg je wel beeld op je scherm? als er helemaal niks op het scherm is kun je een keer je videokaart eruit halen, ff met wasbenzine de contacten schoonmaken, GOED DROOG MAKEN en dan er weer in drukken...heeft bij mij vaak geholpen
-WJ |
Ja sorry dat ik niet voluit was bij het probleem..
maar het is opgelost vreemd genoeg ik weet nog steeds niet wat het probleem was maar ik heb ram blokjes er uitgehaald en opnieuw ingedaan en hij deed het weer :S |
vuiltje tussen de connectortjes, gebeurd wel vaker hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |