![]() |
Sea Change van Beck
Ik heb een aantal samples geluisterd - klonk bestwel rustig en niet supervernieuwend ofzo.. wat is je mening over dit album?
|
ehm, ik ken niet zo veel van beck. ik ga binnekort eens wat van m aanschaffen, maar aangezien de recensisten veel enthousiaster zijn over zijn vroegere werk dan over dit album, denk ik niet dat dat dit album wordt.
|
Ik heb hem, vind het eerlijk gezegd niet echt een van de betere, nogal depressief.
Golden Age klinkt wel lekker |
Citaat:
Odelay moet je kopen (y) (y) Alleen staan andere favoriete nummers (Tropicalia :cool: , Loser er niet op) |
Citaat:
bedankt voor de tip (y) :) |
Sea Change valt erg tegen. Scholieren.com/muziek redactie vond het maar niks in ieder geval.
|
toevalligerwijs zag ik toen ik vandaag naar de waterput ging dat sea change van de hand werd gedaan voor een spotprijs van 5,99 !! :eek:
ik vroeg de verkoper of de heer beck niet toevallig binnekort met een nieuw album kwam, daar de cd zo was afgeprijsd, wat dan vaak het geval is. "nee," antwoordde hij. "hij heeft niet zo goed verkocht he..." en dat was een waar woord, want er lagen minstens 20 exemplaren. het moet dan wel een héle slechte cd zijn zeg :confused: |
keb em maar nog nooit egt goe beluisterd...
kvind mutations nog steeds z'n beste album, sea change is gloof ik wel enigzins in de stijl mutations |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |