![]() |
[FOTO] vanitasstilleven
O ijdelheid der dingen en schone vergankelijkheid van het bestaan!
http://members.home.nl/rwetzer/vanitas.jpg :cool: |
ik kan er niks mee eigenlijk
misschien is de bedoeling dan geslaagd ;) |
erg mooi maar wat is het? :) een kettingrokkende dockingspaal? :confused:
|
Citaat:
en als dat betekend dat je er niets mee kan is mijn opzet in die wel geslaagd |
Volgens mij is het een hoek van een tafel van bovenaf gezien (je ziet de poot ook). Mooi gelukt.
|
ikweetetikweetet, tis zo de bovenkant van een uhmz.. schoorsteen, de schouw geloof ik dat dat heet, en daar de hoek van :D
maar ik weet niet of ik het er mee eens ben dat dit echt een vanitasstilleven is.. in mijn hoofd hoor je daar ook een bepaalde vorm van schoonheid in terug te vinden en ik zie hier alleen maar vergangkelijkheid verbeeld |
Citaat:
En voor de verpesting van het plaatje: het is een bijna geheel opgerookte peuk op de hoek van een oud bankje (zo'n 20cm hoog) ergens in de oefenruimte van mijn bandje :) |
Citaat:
dan vind ik dat de ondergrond (wat kennelijk een bankje is) die gedachte niet goed genoeg weergeeft om het echt een vanitasstilleven te noemen. maar ik zal ophouden met zeuren want like ik wil toch alleen maar mn gelijk halen en ik heb gisteren bij dr Phil gezien dat dat slecht is :D *stilte* |
kijk je PM maar :p
|
heej da's mijn peuk afgelopen zondag in de oefenruimte die ik had laten liggen en die uit zichzelf compleet (op een halve cm na) opgerookt was. oeps, heb ik het nu verklapt? damn. :p
|
(y)
|
Het duurde een tijd voordat ik het zag. Maar hij is gaaf!
Duister. Ik houd wel van een vanitasstilleven:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |