![]() |
is it okay to hate your friends?
I’m feeling alone
although my class is full of bodies empty bodies if you ask me bodies without a soul I’ve got friends I guess so friends who irritate me all I see are they’re dark sides I only see the bad habits I guess we are too different am I the one to blame? is it wrong, that I want to be serious, when all the others are having fun? I don’t get it why are they laughing all day? their things aren’t funny, not even anything like it I just want a good talk they just want a good laugh they think I assault them but I just don’t agree they think I’m pissed of but I’m just thinking thinking about life they're thinking about friday when they go out again been going through a hard time lately now I’m pulling through I’m happy again so, why don’t I notice? I’m feeling goddamn alone their empty bodies walk around am I a zombie? are they? is it okay to hate your friends? |
Dicht in je Moerstaal.
|
Citaat:
|
Mooi vind ik hem, intrigerend. Het gevoel straalt er van af, prachtig verwoord.
Ga zo door! |
Citaat:
|
ik vintum ved ! :) *gaat uitprinten en in agenda doen stoppen* egt gaav
|
Maarmaarmaar, kleren en mode en uitgaan is toch het allerbelangrijkste in je leven?!
.. erm.. phat gedicht :) |
Citaat:
Citaat:
tenks :) |
Jezus wat negatief.
maar ja zal niet te veel zeiken want ik zie mij vrienden ook vaak op die manier. Dit gedicht is echt vet strak en oprecht. Het maakt geen flikker uit dat het niet helemaal rijmt. 'k zie je in het vagevuur... |
Citaat:
ik hou er niet zo van om te rijmen, meestal wordt het dan echt gezeik en slaat het nergens meer op. dat komt dan omdat er dus persé een rijmend woord in moet. heb maar één gedicht met een beetje rijm, Stay. |
goed geschreven, duidelijke boodschap overgebracht! maar ik vond eigenlijk stay nog veel mooier... gewoon zo duidelijk!
|
Citaat:
|
Ik vind 'm heel erg mooi, helemaal omdat jij weet dat ik me ook heel vaak zo voel.. Je zegt het simpel, en het is eigenlijk ook heel erg simpel.. Alleen nietzo-koel. *hugt Merel plat*
|
Citaat:
|
Zo, dit had ik geschreven kunnen hebben :eek:
|
Citaat:
*komt er achter dat heel veel mensen dit gevoel hebben* |
Citaat:
De boodschap van het gedicht is GOED eg hoor.. ik vinnut ook lekker herkenbaar enzow... Maar je vertaald je gevoelens te letterlijk van Nederlands naar het engels en dat vind ik wat minder.... terwijl het mooi verwoord zou zijn in het nederlands. mischien zou je mooiere gedichten kunnen schrijven als je ze in het Nederlands schreef, :) greetz |
Citaat:
maar ik vind engelse gedichten gewoon mooier dan nederlandse. ik vind nederlandse gedichten niet leuk om te lezen... en te schrijven dus ook niet :) |
*voegt zich in het geheel bij wat eerder is gezegd*
hijs is mooi meis.. |
Citaat:
|
Ik herken het en sluit me verder volledig aan bij wat al is gezegd
|
Herkenning...
Tis zo mooi gezegd, precies zoals ik dat zo vaak voel.. |
dankjewel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |