![]() |
CMV (cultureel maatschappelijke vorming)
Ik ben van plan om in het schooljaar 2004/2005 in Utrecht CMV te gaan studeren.
Wie doet/deed deze opleiding en zoja wat vond je dr van en op welke school zat je etc. De info in de informatiefolder vind ik altijd zo rooskleurig dus misschien iemand die een aantal minpunten kan opnoemen, wat je tegen gevallen ed. maar natuurlijk ook wat je 100% is meegevallen...... |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=312916
(toch?!) enne....informatiefolders zijn per definitie rooskleurig :D ;) |
Citaat:
De minpunten vooral aangezien jij en ik al zeggen dat informatiefolders zo rooskleurig zijn...... Dat mag toch wel? :confused: |
ik zou eerst die studie gaan doen (komend jaar) aan de HHS. maar ik zou die studie alleen gaan doen als je er echt zeker van bent dat het echt iets voor je is. ik heb een proefstudeerdag genomen en ik vond het echt niks. ik vond het allemaal maar vaag gelul over niks en .... na..... ik vond het achteraf echt niks maar als jij het wilt
|
Hallo,
Als ik niet word ingeloot voor Kunst en Economie wil ik ook CMV in Utrecht gaan doen. Dag dag Marleen P.S. heb je msn? voeg me anders toe :) |
Citaat:
Maar tnx.. weet ik dus dat het bij CMV niet veel beter is :) Ben zoiezo van plan wel een dagje te gaan proefstuderen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |