![]() |
aangetrokken tot persoon van forum
Ik heb nu 4 maanden een hele lieve vriend, en eigenlijk zou ik hem helemaal niet willen missen.
Maar toch zit ik nu met een klein probleempje... Het is zo dat ik me nogal aangetrokken voel tot een persoon van dit forum. Ik ken hem niet persoonlijk ofzo, maar zijn interesses en de formulering van zijn posts spreken me heel erg aan. Ik weet dus ook niet zo goed wat ik hier nou mee aan moet. Ik begin verliefd te worden op die jongen van het forum terwijl ik hem eigenlijk niet ken. En ik heb een vriend die ik ook niet kwijt zou willen.... Ik weet dus eigenlijk even niet wat te doen! |
ik eigenlijk ook wel , hoewel ik hem 1x gezien heb en verliefdheid een nogal groot woord is.
|
Hopelijk gaat het niet over dezelfde jongen...
|
Nou dat moet ik nog meemaken :confused:
Ik zou zeggen; voeg hem toe op msn en leer eens wat beter kennen, zal je zien dattie best tegen valt ;) |
Blijf allemaal eens van nare man af, zeg, die is van mij :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
IK HOEF HET AL NIET MEER TE WETEN :mad: :D :D |
Tuurlijk, er zijn altijd mensen waar je het vaak mee eens bent, of wiens mening je interesseert. Dat heb ik ook, maar hoe kun je daar nou verliefd op worden? Dat begrijp ik niet, helemaal niet als je een vriend hebt. Denk dat er dan toch iets fout zit in je eigen relatie. Verliefd worden alleen omdat bepaalde formuleringen of meningen van een persoon je aanspreken lijkt me niet echt realistisch namelijk... Denk eens na over je eigen relatie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bartxx is van mij hoor ;) :p
|
Flinke schop tegen de systeemkast geven. :)
|
Ik geloof er helemaal niks van!
|
nee!
|
als je eerst ff verteld wie het is, kunnen we verder praten :P
|
unexplained is van mij :P
Je kent deze persoon dus verder helemaal niet, alleen maar van zijn posts en toch ben je verliefd? Ik vind verliefd dan wel een heel groot woord. Sommige mensen spreken je nou eenmaal meer aan dan anderen, dat betekent niet dat je gelijk vlinders van ze krijgt. |
Citaat:
|
Waarschijnlijk ben je verliefd op de voorstelleing die jij jezelf maakt over de jongen achter die posts, die toch wel helemaal geweldig moet zijn.
Kijk, iemands manier van posten kan je best aanspreken, maar dat zegt echt niets over hoe hij echt is. Ik bedoel maar, stel voor dat het een alter ego is! Sommige 'die hard' forummers hebben die kunst tot grote hoogten onder de knie, met foto en profiel en al. Daar trap je in voor je het weet, en zij lachen zich helemaal dood. Daar ga jij dan een hele lieve echte jongen voor dumpen? |
Citaat:
Mijn suggestie, als je echt nieuwschierig naar die jongen ben, probeer dan wat meer contact met hem te krijgen... over internet dan wel, maar meer dan dat of over de telefoon moet je echt niet gaan, als je al een vriend hebt... des al niet te min, kan een zekere persoonlijkheid die jouw heel erg aanspreekt wel een goede internet vriend worden waar je in iedere geval goed mee kan praten. (denk ik) Maar laat het niet verder gaan dan dat, want je kent meer niet als wel van hem. Euhm... weet je overigens al of die jongen van het forum vrijgezel is of niet? Groetjes, Pletterprater (wiens hart al in een glazenpotje goed bewaard blijft in Italië) |
Hm. Je komt zeker niet uit Haarlem, toevallig?
Morgan: doe ns niet zo gemeen tegen die onzekere meisjes. :P |
...
|
Ik zou zeggen voeg em toe op msn of stuur em een PM/mailtje..., als et dan nog lijkt te klikken moet je je computer afsluiten van i-net om je relatie te redden.
|
niet meer forummen
|
Kun je verliefd worden op woorden dan?
Woorden zijn maar woorden. Achter hele grappige woorden kan wel een heel duf persoon zitten. Achter heel veel kennis van bijvoorbeeld treinen kan wel een 16-jarig pubertje zitten. Je weet het niet. Het zijn slechts woorden. |
ze zei niet dat ze verliefd op hem was, maar dat ze zich tot hem aangetrokken voelt
ik heb het ook gehad...en die persoon was in het echt net zo leuk als op het internet. het kan natuurlijk ook heel anders lopen, maar goed |
Als je nu eerst openbaar maakt, wie je daadwerkelijk bent... bedoel... je post nu duidelijk onder een andere naam.
|
ik zou eerste met die persoon op het forum gaan praten....misschien valtie wel tegen...
enne ik zou er zeker is met je vriend over praten=wel zo eerlijk he :o |
Alsof je je aangetrokken kan voelen tot wat tekstjes die hier iemand plant, of is dit hele forum een grote vriendenclub?
|
Citaat:
|
Ik zou dit bespreken met je vriend... en zeggen dat je je aangetrokken voelt tot die persoon dan...
gewoon uitleggen dat hij je een goed en vertrouwd gevoel geeft.. en als hij dat begrijpt .... ja .... dan vertrouwd hij je niet |
Citaat:
|
zet die persoon gewoon in je ignore list..
Tja als je even reeel bent dan snap je zelf ook wel dat het een beetje maf is.. je hebt een vriend die je echt niet kwijt wilt, wat zou je dan zitten zwijmelen bij een paar berichtjes van iemand?? :confused: |
Citaat:
Nee, ik zou die persoon toevoegen op msn wat kletsen en dan zie je wel of degene echt zo is zoals jij hem je voorstelt. succes! |
Citaat:
|
kun je echt verliefd op iemand zijn die je nog nooit echt gesproken hebt|?? naja, kan....
eeh, die jongen een mailtje of pm sturen en hem een keer ointmoeten, kun je drect zien of je hem in het echt ook zo leuk vind. ik zou dit overigens gewoon met je vriend bespreken. als jullie relatie dat toelaat dan .. :o |
Citaat:
Beter dat, dan niks doen en hopen en twijfelen ed. :/ |
Mij lijkt het slimste om het gewoon zo te laten.
Afspreken zal wellicht alleen maar voor meer spanning zorgen. Het is overigens normaal dat je je aangetrokken voelt tot bepaalde personen, ook al heb je wat met een ander. |
Citaat:
|
Citaat:
overigens: je aangetrokken tot andere mensen voelen tijdens een relatie is iets maar verliefdheid is iets anders :o ( of had ze het nou niet over veliefd zijn??) |
ja, wel verliefd.. (ik heb het even nagecheckt)
da sta ik nog volledig achter mijn advies!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook vaak mensen aan het verbeteren, heel vervelend voor die mensen misschien, maar ik vind het vervelend om heel de tijd die fouten aan te horen!! hehe ik ben overigens wel benieuwd tot wie de topicstartster zich nu eigenlijk aangetrokken voelt.. :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: De topic of het topic? De filter of het filter? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |