![]() |
Brandbeveiliging
Beste Mensen,
Ik had een vraag en misschien weet een van jullie wizz-kids/adults hier antwoord op. Het is het volgende: Als ik een Audio-CD (geleend bij de bieb) wil kopiëren, dan doe ik dat meestal met NERO of met CLONE cd. Nu is het geval dat op de kopie de eerste 15/20 nummertjes het doen, waarna daarna (door de beveiliging??) de kwaliteit ineens onaanhoorbaar wordt! Ik vroeg me af of 1 van jullie weet hoe ik deze beveiliging kan omzeilen en met welk (brand) programma dit mogelijk is, Bedankt!! Mzl, Jer (y) |
Volgens mij zou het met CloneCD gewoon moeten kunnen. Ookal is een CD beveiligd.
Anders weet ik 't ook niet. |
Het lijkt me dat het meer aan je pc ligt dan aan de cd's, als ie beveiligt is copieert ie hem helemaal niet, op sommige branders en programma's na dan, die doen het met de goede combi alles.
|
Citaat:
|
Citaat:
heb je al ander merk cds geprobeerd? |
Citaat:
|
brand de hele cd is naar een image, en fake die is met deamon tools ofzo, dan kan je iig zien of het aan je brander zou liggen of niet, of misschien aan je cd-rom speler.
|
Audio-CD's zijn helemaal nauwelijks te beveiligen. Er zijn wel CD-ROMs die niet gekopiëerd kunnen worden, maar van een audio-CD die niet gebrand kan worden heb ik nog nooit gehoord. Het zal wel een verkeerde instelling of incompatibiliteit van je brander of CD-ROM zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |