![]() |
Mooie meid bij bushalte, hoe aanspreken?
Ik zie al geruime een mooie Indonesische meid bij de bushalte uitstappen, als ik daar om een bepaalde tijd ben.
Ze is echt leuk, ik heb zodra ik haar zie al een goed gevoel over haar. Ik heb haar wel eens horen praten en ze heeft een hele mooie stem. Nu wou ik haar een aantal weken vergeten en dat deed ik, totdat ik haar weer zag. Ze keek me aan, ik zag het en keek wat verlegen voor me uit, ik keek nog eens naar haar en ze keek nog! Ze lachte niet of zo, maar ik lachte ook niet. Betekent dit wat dat ze keek? Later heb ik haar weer gezien, maar toen scheen ze me niet gezien te hebben. Ik wil zo graag contact met haar, maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken, en wat ik moet zeggen! Wat zouden jullie vinden meisjes, als je door een onbekende jongen aangesproken zou worden bij de bushalte? Zou je het stom vinden als ik gewoon spontaan en vriendelijk zou vragen: "Hoi, ik zie je wel vaker hierzo, en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je heet".? Tips graag. |
Ik zou me geloof ik vooral gevleid voelen. Het ligt eraan of hij leuk is of niet, maar even praten kan sowieso geen kwaad.
|
Precies. Nooit geschoten is altijd mis, dus je kunt haar beter aanspreken dan van een afstandje blijven kijken. Dan ben je echt een stalker. :p
|
ik zou me ook wel gevleid voelen :) nee heb je,ja kan je krijgen :)
|
Maar wat kan ik nou het beste zeggen dan?
|
Dat wat bovenin staat is wel ok :)
|
Als ze bij dezelfde bushalte staat: 'is lijn # al langs geweest? nee? och is hij alweer te laat..'
|
Aah ik weet niet of ik dat durf hoor. Ze is zo mooi, ik ben echt superverliefd! :(
|
'Hoi.'
|
Ik zou 't ook leuk vinden als ik werd aangesproken door een jongen die ik al verschillende keren bij de bushalte heb gezien..
"Hey, ik zie je wel vaak hier staan.. Saaie halte he?" (weet ik veel.. kben niet zo goed in dit soort dingen :) ).. En dan komt er vast wel een gesprek op gang! |
hey! hoestie?
goed? ja met mij ook! zin om wat te komen drinken bij mij thuis? lijkt me toch niet al te moeilijk.... maar iig succes |
Busbabe Topic deel I
Busbabe Topic deel II Bijna hetzelfde verhaal, dus ik zou zeggen: lees dit door :D |
!k g@ j0 t3h b0ekz0r!
*ligt gevouwen* nee serieus, gewoon aanspreken, of een keer nonchalant naar lachen, en dan de volgende keer bij haar gaan zitten en een praatje maken. |
ey weet je misschien hoe laat de bus na ****** vertrekt?
|
Citaat:
|
Wie niet waagt wie niet wint!
Meiden vinden het echt niet erg hoor als je ff vriendelijk een praatje maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Doe dan maar : "zin om wat te drinken bij het café van Ome Kees (of whatever :) ) ?" :D |
hoi, ik ben [jouw naam]
|
Citaat:
"Ik ben een sukkel die niet op het bordje kan kijken" |
Citaat:
|
Hou het origineel, zeg:
Weet je misschien hoe laat de bus niét komt? |
ja, als ze dan lacht weet je zeker dat je beet hebt ^_^
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |