![]() |
een dipje, wat doe je?
Effe een paar tegenslagen, en ik ben de laatste tijd erg druk. Ik heb echt even helemaaaal nergens zin meer in, zoals iedereen weleens waarschijnlijk.
Wat doen jullie in zo'n geval? -x- |
Eenzaam en depressief te wezen.
Jij hebt (denk ik) nog het geluk dat je altijd je pa of ma in de buurt hebt, of een broer of zus... Kun je daar misschien iets mee gaan doen. Bij mij helpt het iig wel om gewoon een leuk gesprek te hebben... Kan ook over MSN. Anders gewoon wat leuks gaan doen... Zodat je je probs even vergeet, maar dit is ook weer niet echt makkelijk. Zorg er iig voor dat je afleiding hebt. Want in je uppie maar een beetje depressief te wezen, heeft ook geen enkel nut, daar gaat het zeker niet van over. Maar ik weet dat het heel moeilijk is om wat anders te gaan doen op zo'n moment... Gewoon even doorzetten, ben ik bang. |
Ik zoek afleiding of ik ga slapen.
|
wat bij mij het beste voelt als ik me k*t voel, is de beste muziek die ik kan vinde opzetten en zo hard moeglijk meeschreeuwen.
Doe dit niet als er ouders in de buurt zijn, die verklaren je voor gek. |
Muziek luisteren en alleen zijn, sigarteje roken gewoon beetje relaxen. Soms ook iets leuks doen met vrienden. Ligt er maar net aan waar ik behoefde aan heb.
|
k heb momenteel zo'n dip. weet niet hoe k eruit moet komen, eigenlijk. met muziek en afleiding misschien. maar das ook maar tijdelijk. je zakt er toch weer in. hopen dat alles zichzelf oplost, denk ik.
|
Probeer leuke dingen te doen. Ga niet extreem eten of shoppen als je in een dipje zit, dan ben je verkeerd bezig. Ga een vrolijk muziekje luisteren of iets leuks doen met vrienden. Kortom: zoek afleiding zodat je met je gedachten ergens anders bij bent.
|
Ik zit regelmatig in een dipje en om eventjes te kunnen ontspannen ga ik vaak muziek maken. Ik speel dan heel erg lang saxofoon en dan voel ik me na een tijdje zo happy dat ik niet eens meer weet waarom het nou daarvoor zo kut ging..
Maarjah dat gevoel van je (n) voelen komt bij mij altijd zo snel terug :( |
doe zo hetzelfste als plop (weet nikc niet mer herinner me de pic nog :p ) jaja schreuwen doet vak hel deugd , op muziek
|
vorige week had ik het ook helemaal gehad. Toen heb ik heel veel met een vriendin gepraat, jankfilms gekeken en mzuiek geluisterd..dat werkt bij mij het beste
|
Mijn vuist pijnigen aan de muur, terugdenken aan hoe het vroeger was. en hopen op betere tijden.
|
Veel schrijven...en vooral veel nadenken.
|
muziek muziek en nog eens muziek en vrienden :)
|
eum.. muziek luisteren, extreem veel bellen met mn vriend/vriendinnen, chocolade eten :o, schreeuwen, rennen, in bad gaan, een boek lezen. Maar ik ben al een paar maanden niet meer depressief en ook niet meer dippig. :) Dus ik weet niet of je veel hebt aan mijn dingessen. Maar evengoed succes enzow
|
vrolijke muziek luisteren, naar mijn vrienden, dus over het algemeen leuke dingen doen :)
hoewel ik mezelf er ook vaak op betrap dat ik ga poetsen/opruimen (terwijl ik daar normaal nooit zin in heb) als ik me rot voel... :) ach, je moet ergens je frustraties kwijt |
1. vrolijke muziek luisteren
2. alles van me af kletsen op MSN 3. mn moeder afsnauwen 4. uren op de wc zitten [edit]5. met lichaamsdelen tegen de muur slaan, maar niet té hard ;)[/edit] dat zijn zo'n beetje de opties |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |