![]() |
Passanten
Worden jullie vaak aangetrokken door passanten die toevallig jouw beeld doorkruisen, of gebeurd dat maar zelden?
Dit naar aanleiding van de afgelopen dagen, ze leken wel vol met prachtige voorbijgangers te zitten. Echt van die exemplaren waarbij het water je in de mond loopt en je hem echt even z'n plaats moet wijzen. Maar hoe zit dat met jullie? Hoe hoog leggen jullie de lat voor dit soort dingen? Mag het überhaupt van jezelf? |
ehm :o tja, als ik door de stad loop, zie ik wel eens mooie exemplaren van het mannelijk geslacht voorbij lopen ja. soms draai ik zelfs om, om de "achterkant" te bekijken. aangetrokken door het moois dat de natuur ons vrouwen te bieden heeft :o
gelukkig heb ik geen "hem" die ik de plaats moet wijzen! :) :p |
Citaat:
|
Ik ben sinds een twee weken weer single en elke keer als ik in de stad ben merk ik veel vrouwelijk schoon op. Waarschijnlijk in mijn zoektocht voor een nieuwe partner kijk ik wel eens (onbewust) wat langer naar de wat mooiere exemplaren...
|
Ik voel me verbonden met mijn vriendin, en kijk niet echt zoveel meer naar voorbijgaande aantrekkelijke dames. :)
|
Nou, mijn aandacht wordt snel getrokken en ik zit meestal gelukkig om me heen te kijken omdat er zoveel leuke jongens zijn (of in ieder geval leuke lichaamsdelen hebben - mooie rug, armen, ogen, lippen, ik ben niet kieskeurig als het om kijken gaat :p). Maar echt dat take-me-now gevoel krijg ik nooit bij iemand die zomaar voorbij loopt, daar moet ik toch iemand voor ruiken, lichaamswarmte voelen.
|
ik ben al redelijk lang met m,n vriendin en dat bevalt me nog steeds prima ..
maar toch kan ik het niet helpen om naar mooie meisjes te kijken die voorbij gelopen komen .. :) ben ook maar eens mens :p |
Hmz ik kijk wel naar andere jongens, meestal als ik met vriendinnen in de stad loop:P maar ik ben allang bezet dus t blijft bij kijken en nee heb dan geen behoefte aan sex ofzo:)
|
Kijken doe ik zeker, maar mooie jongens zie ik bijna nooit. Meiden des te meer, en daar kijk ik dus ook liever naar.:)
|
Er is veel vrouwelijk schoon op straat. Vooral in deze vleesonthullende getijde, genaamd zomer. :D
En heel afentoe dan loopt er een vrouw voorbij die mij ademloos krijgt. Ik val niet flauw ofzo, maar krijg vaak wel een heel erg diep verlangen. Frusti? :p Ik staar nooit, ook nooit naar borsten. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Tenslotte zijn vrouwen vrouwen en niet persee ons lustobject. Maar billen? Ik kan wel uren achter een mooie kont aanlopen. :D (Tenzij ze ogen in haar achterhoofd heeft, heeft ze dat niet te snel door.) *Tip voor mannen: Leer kijken zonder je hoofd al te duidelijk te draaien. Zo kijken meeste vrouwen ook, en valt het minder op, aldus je minder snel vrouwen het idee geeft dat weer naar hun borsten loopt te kijken.* |
Echt mooie jongens zie ik niet zo heel vaak .. een enkel keertje in de tram weleens. Een aantal keren hadden we ook echt gewoon oogcontact, dat was wel leuk :) Maar ik heb een vriend, dusja dan hou je het netjes he. En mooie meisjes zie ik eigenlijk veel vaker, daar kijk ik ook gewoon naar.
|
Absoluut waar. Een mooie jongen daar gluur je even naar, maar een mooi meisje mag je als ander meisje schaamteloos bestuderen. Wat heeft ze aan, hoe zit haar haar, wat voor verf heeft ze op. Gewoon: checking out the competition. Heeft ze mooiere tieten dan ik, een betere kont? Dat soort dingen.The bitch!
|
Citaat:
Maar soms kun je ook zonder enige vorm van 'concurrentie' heerlijk genieten :) |
Citaat:
|
Citaat:
ja ik kijk wel eens naar andere jongens, dat weet mn vriend en ik geloof niet dat hij er echt mee kan zitten... hij zal ook wel naar andere vrouwen kijken, ach... kijken boeit niet zoveel vind ik. |
Tsjah, redelijk universele neiging, lijkt me. :) Het hangt er wel een beetje vanaf wat voor uitstraling het allemaal heeft, arrogante dames vind ik op zich een beetje jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: :confused: Die snap ik nie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja ik zou het wel van mezelf mogen, denk ik. Maar ik heb er niet echt behoefte aan, geloof ik. |
Ik had daarstraks gewoon sjans van een kerel die hand in hand met zijn vriendin liep! Ze keek even niet.. Hoefde mijn vriend echt niet te doen, maar zo respectloos is hij gelukkig ook niet.
|
Ik kan een mooi persoon uitgebreid bestuderen (en in de leeftijdscategorie 15-25 is meer dan de helft van de mensen mooi, vind ik:P en zo'n 5 % ontzettend mooi:P)) en daar van genieten, maar ik word er niet geil van...
Waarom mogen jongens trouwens niet naar borsten kijken, kimmetjeluvsya? Bij de gemiddelde man is 3 minuten naar mooie borsten kijken even goed voor het bloedvatenstelsel als 500 meter hardlopen, dus 't is nog gezond ook:). Bovendien, 't is niet alsof je er last van hebt... (tenzij je ondertussen met die jongen in gesprek bent, dan is het onbeleefd, of als het staren is in plaats van kijken) |
Ja vaak in de stad,
Ik word trouwens wel altijd boos als het in de stad EXTREEM druk is, maar dat er dan niemand is waarvan je denkt :eek: wow! |
Citaat:
En dat take-me-now gevoel wat jij beschrijft heb ik soms wel hoor.. :o ik doe er alleen nix mee. :( ;) |
Uh ja... :o
Die gebruik ik meestal als fantasiemateriaal voor later. :o Dan krijg ik er geen schuldgevoelens bij. :) En flirten met zulke bloedmooie meiden is ook altijd leuk. :cool: |
Citaat:
Herkenning... Ik ben wel eens vier uur achter iemand aan gegaan... nam me alsmaar voor 'nu zeg ik iets', en ik deed het niet. :( (n) Was zo'n beetje heel Nederland door met 't OV... :o Ik had een dagkaart, dus ik kon overal heen waar zij heen ging... :o Was wel leuk, alleen jammer dat ik uiteindelijk niets durfde te zeggen. (n) :( |
Citaat:
wat ontzettend vertederend:) |
Kijken, kijken, niet kopen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zo erg als wanneer jongens naar kontjes staren... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |