![]() |
Muziekanten????
nou ik vroeg me af of er hier nog wat muzikanten zijn!!
ik speel al ongeveer 6jaar basgitaar (en speel in 3 bands op dit moment) deel je talenten met het WWW |
Citaat:
mu·zi·kant (de ~ (m.), ~en) 1 praktisch beoefenaar van lichte muziek => musicus maar ff ontopic , ik speel al sinds ik 5 ben piano en al 1 jaar saxofoon. Hmm ik ga in de vakantie mijn eerste saxofoon cd opnemen :) |
Ik zal nooit zover gaan mezelf een muzikant te noemen, maar ja ik beuk wat op een sixstring hehe :D
|
Citaat:
Citaat:
|
yup...gitaar...een beetje gaar spelen, das leuk...
|
1 jaar saxofoon gespeeld
1 jaar akkoestisch gitaar gespeeld Momenteel: Drums Elec gitaar (+ les 4 jaar) Basgitaar Akkoestische gitaar |
ben geen muzikant ik rag een beetje op mn gitaar en schreeuw mosh ... Nee een muzikant wil ik me niet noemen :)
|
vroeger 3 jaar keyboard gespeeld tot ik erachter kwam hoe leip de gitaar is en nu speel ik dus 5 jaar gitaar
|
Speel nu ong. anderhalf jaar bas en kloot wat aan op het drumstel van mn neefje...
|
ik speel een jaar of 5 gitaar, een jaar of drie bas, ik drum een beetje en ik speel een beetje piano..
|
Speel 2 jaar gitaar, zit in band genaamd Total Sickness, 1 CD uitgebracht
|
Speel 6 jaar cello (les). Ik probeer wat te tokkellen op de gitaar van m'n broertje (nog best lastig als je 2 snaren minder gewend bent). Oja in een grijs verleden speelde ik blokfluit op school maar dat was omdat ik de kerkgezangen niet wilde zingen. (de laatste 2 stellen niet veel voor)
|
Citaat:
|
Ik 'speel' basgitaar.
|
al 6 jaar bassen en dan nog niet Muzikant kunnen spellen.
|
Citaat:
HAHA. ik speel geen instrument, was het maar zo. maar ik ben niet zo muziEkaal. :( oke, ik ben gewoon lui en wil het meteen kunnen spelen. |
jah aanwezig :P
ik sppeel bas bijna een jaar... en nog geen band :| , mag in de band van mn vriend maja doe ik maar niet das metal alle soorten :| maar verder ist top |
en nu ontopic.
|
slagwerk
|
ja
-speelde vroeger klarinet, :cool: -en speel nu al anderhalf jaar gitaar ofzo -en ik heb 7 maanden gedrumd in een band die toen uit elkaar ging omdat ik moest verhuizen:D ben er alleen niet goed in, dus of je me nou een muzikant zou kunnen noemen weet ik niet... |
nu wil ik wel antwoord geven:
Ik bezit: -een Afrikaanse vingerpiano (Check mijn song voor EXO) -een didgeridoo -een ierse fluit -een mondharmonica -een akoestische gitaar maar ik zing in een band. |
Citaat:
|
Citaat:
hoe noem jij het. ok schreeuwen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
jesus! kan je nooit eens normaal doen? mijn god...
|
Citaat:
ik geloof niet dat ik me aangesproken moet voelen |
Citaat:
|
en ik zie dat ik er nog steeds ben
|
Citaat:
dus ik heb ook niet meer de behoefte om iets zinnigs tegen je te zeggen, want jij maakt er toch wel weer en nutteloze discussie van of geeft nutteloos commentaar. Nee dus. Jouw nieuwsgierigheid hoef ik niet. Ik laat me liever onderkotsen door een huisvrouw met reuma dan dat ik jou iets laat horen. |
Citaat:
|
Citaat:
Aniewee, je verwensingen beginnen toch een beetje aan kracht in te boeten. Het nieuwtje is er nogal vanaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic:
ik speel gitaar in 2 bands en zing in een andere. Lekker druk, maar wel vermakelijk. |
Citaat:
ik geef aan die floatatziggy aan dat ik hem niet serieus neem door zijn posts, en dat ik niet de behoefte voel hem iets te laten horen. Zij het op iets ongenuanceerde wijze. |
Citaat:
Je kent me nu inmiddels wel :o |
worden jullie niet eens moe van jezelf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |