Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   op het randje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=527081)

beckham1990 29-06-2003 23:30

op het randje

hallo
ik heb het forum al doorzocht, maar ik vind alleen info over randjesfietsen bij meisjes,is misschien wel bijna hetzelfde maar kweet niet.Hoe kan je ervoor zorgen dat je partner net niet klaarkomt? als je gewoon stopt dan komt je vriend toch soms nog klaar, alleen heel zwak. wat zijn nog methodes? heb iets gelezen van knijpen,maar wil iemand dat meer uitleggen, waar precies dan ?en hoe kun je zien dat je vriend bijna gaat klaarkomen, kun je dat merken aan zijn penis ofzo, of alleen maar aan zijn gezichtsuitdrukkingen of is dat bij iedere jongen verschillend, moet je dus geleidelijk merken door ervaringen met je vriend. weet dat mijn vragen misschien dom zijn, maar ik kan het maar vragen, als je het echt niet weet. wil er iemand anders gewoon een beetje meer over vertellen of eigen ervaringen ofzo? :confused:
MERCI xxxx

Reverend 29-06-2003 23:40

Als je partner roept: nu stoppen, dan komt hij/zij meestal niet klaar hoor. Van jezelf weet je meestal wel wanneer je moet stoppen

KiMZz 30-06-2003 11:01

Hmz jah en als ie half klaarkomt dan kan ie daarna makkelijk nog een keer, hij blijft dan geil duss:)

Francesco 30-06-2003 14:55

Citaat:

fiieke schreef op 30-06-2003 @ 00:30:

...Hoe kan je ervoor zorgen dat je partner net niet klaarkomt? als je gewoon stopt dan komt je vriend toch soms nog klaar, alleen heel zwak. wat zijn nog methodes?

Het is een kwestie van timing, en van gevoel. Volgens sommigen kun je als je tussen de balzak en de anus drukt voelen dat het eraan zit te komen en hard op deze plek zou moeten helpen om het orgasme tegen te houden.

Citaat:

heb iets gelezen van knijpen,maar wil iemand dat meer uitleggen, waar precies dan ?

Je refereert waarschijnlijk naar het knijpen vlak onder de eikelrand. Ook door op deze plek te knijpen zou je een orgasme kunnen tegenhouden. Maar hoe je het exact moet doen is moeilijk te zeggen, dat is voor iedere jongen anders.

Citaat:

en hoe kun je zien dat je vriend bijna gaat klaarkomen, kun je dat merken aan zijn penis ofzo, of alleen maar aan zijn gezichtsuitdrukkingen of is dat bij iedere jongen verschillend, moet je dus geleidelijk merken door ervaringen met je vriend.

Mijn penis wordt extra stijf als ik bijna kom, ik denk dat dat bij alle jongens zo is. Ik denk dat het inderdaad een kwestie van ervaring is voordat je exact kunt 'aanvoelen' wanneer je vriend gaat komen.

Citaat:

weet dat mijn vragen misschien dom zijn, maar ik kan het maar vragen, als je het echt niet weet.

Valt wel mee, ik heb dommere vragen gezien...

wil er iemand anders gewoon een beetje meer over vertellen of eigen ervaringen
MERCI xxxx [/B][/QUOTE]

beckham1990 30-06-2003 20:17

okee, bedankt! ha, maar de vraag blijft natuurlijk dom ;)
daag

mathfreak 30-06-2003 20:27

Citaat:

fiieke schreef op 30-06-2003 @ 21:17:
de vraag blijft natuurlijk dom ;)

De enige domme vraag is de vraag die je niet stelt, terwijl je dat wel zou willen.

gerard11 30-06-2003 20:31

Wat is nu lekkerder dan op het randje te balanceren. Je voelt dat je bijna gaat komen,maar stopt dan weer. Je wordt steeds geiler.
Je voelt het zaad dan borrelen.
Op en gegeven moment hou je het niet meer enkom je.
Het liefst spuit ik dan bij mijn vriendin op haar gezicht en borsten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.