![]() |
op het randje
hallo
ik heb het forum al doorzocht, maar ik vind alleen info over randjesfietsen bij meisjes,is misschien wel bijna hetzelfde maar kweet niet.Hoe kan je ervoor zorgen dat je partner net niet klaarkomt? als je gewoon stopt dan komt je vriend toch soms nog klaar, alleen heel zwak. wat zijn nog methodes? heb iets gelezen van knijpen,maar wil iemand dat meer uitleggen, waar precies dan ?en hoe kun je zien dat je vriend bijna gaat klaarkomen, kun je dat merken aan zijn penis ofzo, of alleen maar aan zijn gezichtsuitdrukkingen of is dat bij iedere jongen verschillend, moet je dus geleidelijk merken door ervaringen met je vriend. weet dat mijn vragen misschien dom zijn, maar ik kan het maar vragen, als je het echt niet weet. wil er iemand anders gewoon een beetje meer over vertellen of eigen ervaringen ofzo? :confused: MERCI xxxx |
Als je partner roept: nu stoppen, dan komt hij/zij meestal niet klaar hoor. Van jezelf weet je meestal wel wanneer je moet stoppen
|
Hmz jah en als ie half klaarkomt dan kan ie daarna makkelijk nog een keer, hij blijft dan geil duss:)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wil er iemand anders gewoon een beetje meer over vertellen of eigen ervaringen MERCI xxxx [/B][/QUOTE] |
okee, bedankt! ha, maar de vraag blijft natuurlijk dom ;)
daag |
Citaat:
|
Wat is nu lekkerder dan op het randje te balanceren. Je voelt dat je bijna gaat komen,maar stopt dan weer. Je wordt steeds geiler.
Je voelt het zaad dan borrelen. Op en gegeven moment hou je het niet meer enkom je. Het liefst spuit ik dan bij mijn vriendin op haar gezicht en borsten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |