![]() |
brandende vagina
Eh...
ben net met vriendje op vakantie geweest en hebben beetje erg veel seks gehad... Nu heeft mijn vagina zo'n branderig gevoel en het ziet allemaal rood-achtig.. Is dit normaal? Omdat we veel seks hebben gehad? Of omdat we 't voor 't eerst zonder condoom hebben gedaan? En valt er iets tegen te doen? |
Als je erg veel seks hebt gehad kan dat wel ja... De eerste keer zonder condoom moet niet uitmaken, zolang hij maar geen soa had natuurlijk.
Als het erger wordt, eventje naar de dokter, ook als het te lang hetzelfde blijft. Maar ik denk niet dat het lang duurt hoor, gun d'r even rust, dan is ze er zo weer boven op :) |
ik heb dat ook wel eens, gewoon zomaar (??), zonder dat ik veel seks gehad heb. dat gaat altijd na een paar dagen weer over bij mij.
|
een paar dagen? :s
ow hell.. en het is ook beginnen bloeden nu..., maar dat kan komen omdat ik mijn pil heb doorgeslikt, niet? |
Misschien is het wel een blaasontsteking. Heb ik ook gehad in het begin van het vrijen. Als dat brandend gevoel niet overgaat moet je antibiotica innemen, dus raad vragen aan je dokter.
Dat het bloed, is niet heel normaal. Bloed het veel? Het kan natuurlijk ook een beetje bloeden doordat je vel wat is opengescheurd. Ik neem ook de pil maar heb er nog nooit van gebloed dus ik denk niet dat het daaraan kan liggen, tenzij je de pil te laat hebt ingenomen of eens vergeten bent in te nemen? |
nee, niet vergeten ofzo, gewoon doorgeslikt, dus ik dacht aan een tussenbloeding ofzo (oh please)
het is nu ver over hoor, gewoon altijd er vlak na... |
mijn lul bloede eerst ook omdat ik iets te hard getrokken had...:D
|
Citaat:
|
Met veel sex hebben kan de vagina rood worden en gevoelig zijn. Maakt niet uit of het met of zonder condoom is. Het bloeden kan komen doordat je de pil hebt doorgeslikt, dit heet dan een doorbraak bloeding... Maar als je zekerheid wilt hebben, zou ik toch even langs de dokter gaan...
|
Citaat:
|
Jah ik heb ook weleens een brandend gevoel als we erg veel sex hebben gehad. En dat bloed zal idd wel tussentijds bloedverlies zijn. Als je zegt dat t nu wel bijna over is is t vast niet erg. Ik zou als ik jou was alleen even geen sex hebben, zodat t goed kan herstellen. Bovendien is t bij mij niet lekker als t zo gevoelig is...
Sterkte:) |
owh wacht dit heb ik dus ook all the time waarschijnlijk (wil je niet bang maken :p) heb jij het leuke honeymoon-effect. Heb je wel eens blaasontsteking gehad?
Ok tip: na de sex metéén na de wc (geen uurtje wachten maar gewoon binnen een half uur (liefst een kwartier) geplast hebben... Dat helpt. Ik heb dat ook direct (vooral nadat ik ongesteld ben geweest) uitplassen helpt meestal, en doe ik dat niet krijg ik in 50% (als het niet meer is) van de gevallen blaasontsteking :( :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |