![]() |
bang dat ik nooit sex ga hebben
omdat ik zelden of nooit een vriendin heb gehad
ik praat wel met meisjes en het zijn vrijnden enzo maar zou daar ooit seks uit voorkomen? |
antwoord : nee ga bij de hoeren jij bent toch rijk
|
nee maar je kan wel gitaren in je reet steken of kaboutertjes
|
zeur niet zo, er denken zo veel mensen dat ze nooit sex gaan hebben, het komt vast wel goed.
|
Op het moment dat je er echt niet meer (wanhopig) naar op zoek bent, komt er vanzelf iets. Anders straal je dat uit en dat is niet aantrekkelijk.
|
Citaat:
|
get a life...zelf woody allen heeft gekets. dus jij ook wel, stel je niet aan. As je er zo wanhopig naar opzoek bent dan komt t niet nee, gewoon afwachten en niet zielig op dit forum gaan zitten jammeren
|
Citaat:
Citaat:
|
Sex is highly overrated.
|
Is dit weer iemand die toch zeker wel AL 16 is? :P
|
Je kunt natuurlijk niet doodgaan zonder seks te hebben. Dan kun je beter zelfmoord plegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
meisjes moeten niks hebben van jongens die hun gitaren kapot willen slaan maar niet weten "hoe hard?" en "waarop?" :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongen toch. :)
|
Citaat:
Het valt me trouwens op dat er te veel mensen grappig proberen te doen op dit forum... Omdat sommige daar af en toe wel echt succesvol in zijn proberen andere dat ook... (LET OP: proberen...) en ook de gene die af en toe wel grappig zijn proberen het naar mijn mening wat te vaak te doen... Begrijp me niet verkeerd... Ik hou van humor, maar dan moet het wel goeie humor zijn... Niet dat ik nooit probeer grappig te doen ofzow...wat meestal dan oowk niej echt lukt :p... Maar het word wat te veel gedaan af en toe... Sorry... :o soms moet ik gewoon wat te zeiken hebben :o |
Citaat:
Citaat:
sorry soms moet ik gewoon wat te zeiken hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
ja vod het een beetje onzinnig gezeur :P ontopic: probeer meer contact te krijgen met een meisje da gewoon vrienden, vertel tegen een vriendin die je mischien wel heel leuk vind dat je een keer samen naar de bios wilt o.i.d. mischien komt er dan meer uit als een gewone vriendschap.. |
Citaat:
|
Troost je: er zijn genoeg meisjes waar je geen verkering mee hoeft te hebben om seks mee te hebben. Als ze gewoon een vriendin van je zijn, kun je ze ook wel in een beetje gekke bui manouvreren zodat je ook nog wel 'ns een leuke nacht kunt hebben. :)
|
Hoe oud ben je?
Als je onder de 18 bent: stel je niet zo ontzettend aan, dat komt vanzelf nog wel. Als je 18 of ouder bent: stel je niet aan, dat komt vanzelf nog wel. je moet er natuurlijk wel íéts voor doen, zoals jouw_duiveltje en kimmetjeluvsya al beschreven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen kan seks hebben. Als je het niet gratis krijgt, neem je gewoon ff wat flappen op, ga je naar de Wallen en zoek je de meest geile, onschuldig en lief uitziende hoer uit en neuk je daarmee. Simpel toch?
|
weet je, ik had op mn 19e nooit met een meisje gezoent en nog nooit sex gehad. En ineens.... gebeurde het allebei op dezelfde avond!
|
Citaat:
Beste mensen, het kan ook aan de tijd liggen, maar ik snap hier eventjes helemaal niks van... |
Citaat:
|
Word homo
(zie Expreszo :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en waarom is dat niet de meest ideale oplossing? |
Citaat:
maaaar als dat je ding is moet je het doen :) |
tsjah.... een hoop alcohol kan rare dingen met je doen :D
|
Citaat:
Goor kut spul is het eigenlijk! |
Citaat:
|
hehe, ZAT ervaring:P
|
Citaat:
|
(y)
houwe zo |
Ken dr toch niks meer aan veranderen he:P
|
Absoluut gezien niet, maar relatief zeker wel, als je nu stopt met sex hebben dan krijg je in verhouding steeds minder ervaring, klopt et nog? :rolleyes: :confused: (y)
|
Citaat:
|
:D:D
offtopic: volgens mij lullen wij meer tegen elkaar als over de topics |
Citaat:
|
aja, sgoe....moek me wel eerst online zetten
|
wow, lekker ontopic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |