![]() |
Atreyu woensdag+donderdag
Na alle hipheid van gister weet ik toch zeker dat ik donderdag naar de 013 ga om Atreyu nog een keer te zien, en ik zit er ook over te denken om naar Amsterdam te gaan woensdag. Daar staan ze in een of ander waarschijnlijk klein voor mij onbekend zaaltje.
Beide keren is het met Do or Die, Zaccheria en nog iets. Kosten in Amsterdam 7 euro in Tilburg is het 6 euro. Wie gaat? |
Hahaha do or die.
|
what david said.
|
fuck do or die
atreyu it is nee belle je hoeft hier niet op te reageren als het mee zit ga ik naar allebei, anders alleen tulbirg. |
btw : daaaaaaaaaaavid je sig. holy shit. hahaha
|
nee dankje, vond ze eigenlijk 1 keer wel goed maar meer dan dat hoef ik ze ook niet te zien
|
:D Toch ga ik graag naar Do or Die kijken als ze toevallig spelen waar ik ben. Die grote gitarist is mad grappig(zit die nog in de band?). En maar blazen en tough kijken. De aders in z'n kop spatten bijna uit elkaar. Geniaal.
|
ik heb gehoord van mensen dat do or die een beetje idioot is, gigs een half uur van te voren afblazen en de band is qua inhoud al duizend keer verwisseld, en ik snap niet als je je zo tough profileert als do or die dat je dan met atreyu gaat samen spelen
|
Ja die verhalen gaan. Geen idee of t zo is. Ze zijn wel altijd mad lang bezig met het geluid. Over dat geluid gesproken.....ik denk dat ik nooit eerder zo'n zware sound heb gehoord als bij do or die in hoofddorp. Ja misschien BFP in Arnhem(willemeen). Trillende trommelvliezen yo haha
|
line of defense speelt ook mee in amsterdam, cd release...
dat vind ik WEL ok... |
Citaat:
|
hmmz.
Nadeel als je een true metalpersoon bent. Al je vriendjes vinden het kut en weinig zin om er alleen heen te gaan. Zie ze volgende week vrijdag op graspop wel. |
ik ga donderdag
|
IUk moet atreyu interviewen en ga dus donderdag daarheen.
|
hoevaak heb je dayt nu al gezegd, schep er niet zo over op:p
|
Citaat:
en ik geeyf aayn dayt ik er ook heeyn ga. |
Citaat:
ga je woensdag ook? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij ook ja? MEEN JE NIET! Echt waar?! ik ga woensdag denk ik wel ja, omdat ik sociaal en lief ben;) . |
Citaat:
och jezus, jij ook weer... Maar ik hou toch van je! weet iemand trouwens hoe je bij de winston/amdam komt vanaf cs? warmoesstraat zittie, iemand uitleg? |
momenteel vrij weinig tot geen zin dus kweet nie meer of ik ga :( :o
|
Citaat:
|
Ik kan alleen donderdag want ik moet woensdag werken en donderdagochtend ook..dus dat gaat niet door :(
|
Citaat:
|
Ik zie ze vrijdag wel :).
|
ik ga naar 013 .....
|
ik ga naar de 013.. tot hoe laat zou atreyu spelen? moet om vijf over half 12 de trein halen (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien ga ik. Ik ben nu te brak om te beslissen.
|
Denk dat ik wel naar 013 ga..
Tenminste ik wil wel.. |
en vrijdag oop graspop
|
Citaat:
|
ik ga donderdag, maar er is geen vvk en ik kan pas ietsje later komen.
dus misschien kom ik niet binnen. |
schooier
|
Citaat:
Anders blijven we elkaar maar aan kijken :p |
Citaat:
|
even hoor..
ATREYU IS KUT. |
Citaat:
JIJ BENT LELIJK. Dat had net zoveel in dit topic te zoeken als jouw post. |
Citaat:
je mag trouwens best een topic over mij beginnen en zeggen dat ik lelijk ben. |
ja gast doe t! dit forum heeft meer drama nodig
|
Citaat:
Kortom: je logica sux0rz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders laat niet iedereen zich ff zo snel opfokken.
Vermakelijk though. |
Citaat:
dat is nog kanslozer dan forummen, veel plezier met mij dom vinden, dag dag *kissy kissy* |
Citaat:
|
maar leuk dat je atreyu zo geweldig vind enzo, dat je mij er zelfs lelijk voor wil noemen, dat is pas dedication. ik word dr week van.
|
Citaat:
Waar gaat het heen met de jeugd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |