![]() |
rok
vinden jullie onder een rok kijken kinder8ig?
antwoord ff |
Ja enorm
wat heeft dit trouwens met sexualiteit te maken, tis meer kinderachtig dan iets anders? |
Jah, vooral als je langs een paar van die vieze gemeente-plantsoenenreinigings-dienst-medewerkers rijdt die dan speciaal gaan bukken om te kijken hoe t eruit ziet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah dat is echt kinderachtig en dom
|
Citaat:
|
elke jongen zal er wel een blik op werpen als hij een leuke dame ziet langs fietsen in een korte rok...in mijn geval is dat niet omdat ik eronder wil kijken, gewoon een beetje nieuwsgierig..mij zal je ook nooit zien bukken om het is ff te kunnen bekijken..
|
Citaat:
Ma toen ik met mijn bijbaanwerk reed zag ik vanuit de wagen ook zn meid van 18 met een rok, lekker wijdbeens fietsen, toen kon ik het toch neit laten fff te gapen :P |
Citaat:
Maar op die manier heb ik nog nooit onder een rok gekeken en onder een rok kijken lijkt me nu ook niet echt boeiend en idnerdaad... kinderachtig |
nee hoor ik niet......:D
|
tip voor de meiden die het vervelend vinden,doe je rok dan omhoog,dat verwachten ze niet en ze weten dan geen raad om snel weg te lopen
|
Misschien wel, maar daar hou ik wel van. Staartjes, vlechtjes, rokjes.. (y)
|
Wat is er nou boeiend aan wat er ónder een rok zit?
|
Citaat:
jongens blijven erg he, zelfs dat boeit ze nog ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ik ook niet. :rolleyes: |
Citaat:
tja.......laatst liep ik op zo'n trap.boven mij zo'n meisje met een rokje aan.ik keek toevallig naar boven. ;) wat zie ik daar?!? geen ondergoed er onderaan.............. :D dat vond ik dus niet erg om te zien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, het kan wel irri zijn, zeker als zo'n man ouder is dat vijftig vind ik het echt walgelijk. Als ik een korte rok aan heb voel ik me ook heel ongemakkelijk op de fiets.
Daarom heb ik een lange rok gekocht. Ik was er zooooo blij mee; ik hoef er geen hotpants onder aan en ik kan bukken wanneer ik dat wil. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriendin heeft het ook regelmatig als ze een rok draagt best irri..
|
Citaat:
|
ik vind het een beetje desperate. ik bedoel, het enige wat ze zien is ondergoed en wat benen. Tja, als ze erg geluk hebben iets minder maar jeeeej, ik weet wel spannendere dingen om te zien hoor :rolleyes: .
|
ja.. heel erg..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |