![]() |
Horen jullie dat ook weleens?
Op het moment dat ik dit schrijf hoor ik verschrikkelijk gebonk aan de andere kant van de muur, dat kan maar 1 ding betekenen mijn buren hebben "geslachtsgemeenschap" (neuken dus) en dat om 13:00 's middags
Achter mijn huis staat een flat en op de 3de verdieping het meest linkerhuis woont een stel die nogal van luidruchtige "geslachtgemeenschap" (neuken dus) houd, normaal hoor je dat niet maar in de zomer vergeten ze nog weleens een raampje dicht te doen, gevolg: de hele buurt kan meegenieten. Horen jullie dat ook wel eens? En zo ja wat doen jullie dan? een kussen over je hoofd, stiekem lachen, masturberen, of zeggen dat ze op moeten houden?? |
Gelukkig niet zeg... onze buren zijn 50+, ik geloof ook niet dat ik dat wíl horen :(
|
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar ik zou me helemaal kapot lachen als dat wel zo was. :)
|
hehe, nee gelukkig niet :p
maar ik denk dat ik stiekem dan wel moest lachen.. |
nee, onze buren (beide kanten 60+) gaan beide elk jaar er met een caravan op uit voor een half jaar. Dus meestal hebben we maar een of geen buur (lekker rustig) (y) :D
|
nee, gelukkig niet :)
|
afstand is iets van 15 meter, zo luisruchtig zijn ze nou ook weer niet ;)
|
GATVER nee gelukkig niet.
Trouwens, mijn buurman moet onderhand toch wel impotent zijn |
julk, 't idee. Ben blij dat wij vrijstaande woning hebben :)
|
Ben ik dan de enigste? :confused:
|
Ik zou in die gevallen eigenlijk niet weten wat ik dan moet zeggen of doen... maar het zou wel verrekte dom zijn om een raampje vergeten dicht te doen als je gaat neuken... dan komt het op de andere mensen in de buurt over alsof je er geen schaamte voor hebt dat iedereen het hoort...
Maar goed, ik hoor het iig nooit :) |
Eerst mn zus en dr vriend wel eens. Nu zet k mn muziek hard.
|
Denk dat ze het zelf niet eens door zullen hebben.
Gewoon even bellen of langsgaan zeggen dat je last hebt van het geluid. Weten ze zelf wel wat je bedoelt ;) |
Citaat:
mijn benedenburen kunnen er ook wat van |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha weten ze niet dat jij hun krakende bed hoort dan? |
Citaat:
|
nee :confused:
|
dr is wel vaak gebonk bij de buren, maar dat is zo hard, dat zal meestal wel gewoon feest zijn
|
ik woon in een hoekhuis en mijn kamer ligt precies op de hook en grenst dus niet aan andere huizen. En bij het huis naast ons is de slaapkamer aan de andere kant van het huis en tussen ons huis en de huizen aan de andere kant van de straat is een hele sloot, dus die huizen staan ook niet zo dichtbij dat je alles hoort.
|
he gatver
gelukkig hoor ik dat nooit.. de mensen die naast ons wonen zijn wel op een leeftijd dat ze daar niet meer aan doen, denk (en hoop) ik :) |
Gewoon terug kreunen, wedden dat het vanzelf zachter gaat? :o
|
Nee gelukkig niet, aan de ene kan 50+ers, aan de andere 65+ers
|
Op hotelkamers soms, lig je daar met je broertje in bed naar dat gebonk te luisteren :( .
|
heb hier nog nooit iets gehoord, weet ook zeker dat een ander mij niet gehoord heeft :)
|
Wel ruziende buren, en dat is zeker irritant!!!
Hell die muren lijken dan wel van papier gemaakt :mad: |
Toen ik met mijn moeder in Parijs was. Bleek dat naast ons (achter de muur bij ons hoofdeinde :S) een stelletje lag dat wel heel veel lol had. Ik lag al een poosje wakker door ze en maakte vervolgens (per ongeluk, overigens) mijn moeder wakker met "Willen ze wat bewijzen, ofzo?!"
Na veel moeite weer in slaap gevallen. Werden 's morgens wakker - begonnen ze weer! We begonnen terug te gillen maar hielden er maar mee op toen we ons realiseerden dat dat wel heel fout klinkt als het van een moeder en dochter kamer komt :D |
nope
maar anders gewoon aanbellen en vragen of jij het ff af moet maken, want dat gaat sneller :confused: ;) |
Citaat:
|
Humja, toen we nog in ons vorige huis woonden hadden we een dikke Duitse buurvrouw. En die vond het blijkbaar geil om tijdens het gevoos met 'r reet tegen de muur aan te bonken. Althans, zo klonk het. :| Bevordelijk voor de spijtvertering was het niet, nee.
|
Citaat:
|
Nooit gehoord, gelukkig. :)
|
Citaat:
|
dat zou ik niet willen horen :s
|
hehe :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
juh. al 3 van zulke buren gehad. nog weinig aangezien ik vaak verhuis. ik ga altijd mee kreunen en op de muren bonken en op het moment supreme meeschreeuwen en juichen.
|
ik hoor hun antwoordapparaat zelfs dus ....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoi zeggen en vragen of ze nog leuke dingen gedaan hebben. |
Citaat:
|
sjjeee ik hoor ook soms bonken , maar kheb nooit gedacht dat da vanda zou komen , koppel is al 50+ :s:s
|
dat hoor ik nou nooit :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |