![]() |
1st portrait
Ik kan geen gezichten tekenen en het lijkt me dus wel een uitdaging om dat wel te doen.
Kunnen jullie me dan helpen en zeggen wat jullie ervan vinden en hoe het verbeterd kan worden?? dank!! http://www.geocities.com/suzzel1986/neve.jpg (ik hoop maar dat ie werkt..:( ) okeej nog een link zetten dan.. portrait |
werkt niet :|
|
Citaat:
het blijft oefenen he zoiets :) |
Het stuk tot de ogen is nog best aardig, maar de mond en neus lijken wat scheef te zitten en bovendien te ver uit elkaar.
Daarnaast is de kraag wat simpeltjes getekend. |
héhé..
thx!! dat helpt, ik heb de mond opnieuw getekend en dichter bij haar neus gezet. Nu ziet ze er tenminsten niet zo belachelijk uit.. ;) |
zeker goed voor eerste keer
jammer van de neus...die ziet er wat vreemd uit ... |
'k heb de link veranderd.. dus nu kun je de eerste versie niet meer zien. Bij die die je wel kunt zien is de mond dichter (te dicht?) op de neus gezet
|
de ogen zijn echt heel goed gedaan!! chapeau hoor ;)
de stand van de neus klopt alleen niet in vergelijking met de mond... hij staat een beetje scheef en hij wordt iets te veel van boven bekeken. ik kan het moeilijk uitleggen maar als je wil kom ik wel even langs om het te laten zien, muhahah... :D |
de mond lijkt er inderdaad opgeplakt..
en de neus staat volgens mij net ietsje te recht. en om maar even te mierenneuken; de rechter wenkbrauw is grover dan de linker de ogen zijn trouwens echt heel erg mooi! (y) |
Iets aan de linkerneusvleugel lijkt niet te klopen
Het lijkt ook een beetje of je alle onderdelen afzonderlijk getekend hebt. Ze zien er allemaal op zich ERG goed uit, maar het is niet echt een geheel... Voor een eerste portret is het echter LANG niet gek... Ik zou zeggen, Ga flink door!! (y) |
Citaat:
|
ieuw
|
Ik vind het mooi, alleen heb ik het idee dat de vorm van het hoofd niet helemaal klopt. Beetje te vlak en recht, ze krijgt er een hoekig hoofd van. Probeer de lijnen van de slapen naar de kin wat ronder te maken, niet teveel want dan wordt ze te dik :p Verder vind ik het heel mooi hoor (y)
|
Ik vind de ogen meesterlijk gedaan.
Mooie tekeningen. NB: Ik ben wel een leek op dit gebied. |
Ik zou wat meer met grijstinten werken, voor een wat duidelijkere ruimtesuggestie.
Het gezicht is verder wel mooi getekend. Overigens zou ik minder met out-lines werken (afgezien van die lijnen er omheen), ook met oog op wat realisme. Out-lines zijn eigenlijk meer kenmerk van cartoons. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |