![]() |
Kalabassen in kangoeroe's
Ok:
Nummers die je kent die over de meest vreemde onderwerpen gaan. komt u maar. |
eendjes.
|
Citaat:
zou de popcorn song ook echt over popcorn gaan? |
Zimmershole - Sodomanize
niet zozeer de tekst maar wel de manier waarop het subliem gebracht is :D |
friso, alle eendjes zwemmen in het water ken je toch wel?
|
Roel en Friso bint neem'n, neem'n, neem'n
Roel en Friso bint neem'n al joaren lang Roel en Friso bint neem'n, neem'n, neem'n Roel en Friso bint neem'n al joaren lang Met d'n stoart tuss'n d'n been'n Bint Friso en Roel neem'n Met d'n stoart tuss'n d'n been'n Bint Friso en Roel neem'n Roel en Friso bint neem'n, neem'n, neem'n Roel en Friso bint neem'n al joaren lang http://members.lycos.nl/ufke/aardbein.JPG |
pizza-SOAD is t eerste wat in me opkomt
|
Frank Zappa dat schijnt wel raar te zijn. En ik zet m'n vraagtekens bij een hoop Bush nummers
|
alles wat The President of the USA uitgepoept hebben. en ook een groot deel van het tenacious d oeuvre
|
ik ken een nummer en dat gaat over liefde :eek:
echt heel vreemd. (n) |
haha.
|
ik ken alleen the presidents en vervelende pretpunk bandjes die nummers hebben die nergens over gaan
volgens mij heeft nofx er ook een handje van |
Not Available - Little green car
|
Alles van zimmershole mag wel onder die noemer :D
|
Citaat:
|
Citaat:
i have a little green car, bought in 1940 little lunatic heeft ook een vette text I am a little lunitac and my name it is not rick if you call me rick then you are wrong |
haha willem die tekst ken ik ook
die slaat nergens op :D en roel, post dat nummer eens;) |
pas maar op want dalik komen de gestapo forumbazen weer endie sluiten het weer. Want stel dat er een onzinpost hoog zou blijven staan door flames, of stel dat er wel een nuttig topic hoog zou blijven staan wat eern ramp. Na een tijd houdt het flame op een topic toch wel op maar dat snappen veel forumbazen niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft in dit geval dus niks te maken met goed uitkomen of niet. |
Citaat:
|
hè jongens niet zo offtopic
Slayer - Mandatory suicide gaat eigenlijks nergens over :o |
Alles van Anal Cunt misschien?
|
ik snap friso wel en ik geef hem ook nog eens gelijk.
ik heb jnieuwelaar wel eens om een reden gevraagd en friso wel meerdere keren maar een antwoord krijg je natuurlijk niet. eigenlijk moeten forumbazen vervelende maar redelijke mensen zijn die niet ehh emotioneel betrokken zijn bij het wel en wee van posters. het klinkt mooi, maar klopt het ook? |
misschien dat deze discussie op beleidszaken ofzo meer op zn plaats zou zijn dan in kalabassen in kangoeroes??
|
Alle nummers van The Locust zoals deze:
Priests with sexually transmitted diseases get out of my bed. Santa claus hijack, fuck-a-rama, always getting a good look at the meat rack. Before shooting blanks into a loaded crowd. Hypothetical hunger is not directly proportional to hypothetical appetite. |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Beatles - Little Piggies.
Dat gaat dus over kleine varkentjes. |
Citaat:
|
Citaat:
versie 2 http://www.seardel.co.za/mid/P-r/popcorn.mid :cool: weet iemand waar dit origineel van is? Ik hoorde het wel al in de tune van 'digger' op mn 8086. edit : Ik heb het al gevonden, het is gemaakt door HOT BUTTER. |
Citaat:
|
do kangerous masterbate like we do....
it's hard to ollie with a trolly... humh... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |