![]() |
plaatjes van sites
Als je een plaatje van een site haalt en je gaat het bestand opslaan wordt het steeds een bmp. bestand...
Hoe kun je dit veranderen? Of kan dat niet? Is het een beetje duidelijk wat ik vraag? ik weet eigenlijk niet of dat hier hoort, maarja.. |
Citaat:
kan je toch selecteren? waarschijnlijk wel nee ja dat hoort hier |
Dat zal wel een picserver plaatje zijn, die worden idd een bmp als je save as doet
|
Nah is een bug van MSIE. Soms wil die .jpg en .gif plaatjes alleen als .bmp opslaan. Heel irritant.
Probeer eens een andere browser, Opera 7 is wel een goede. Opera 7.11 final with Java: http://ftp.tiscali.nl/opera/win/711b...32enen711j.exe |
Citaat:
|
Kan je niet gewoon de extensie wijzigen in .jpg??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of i.p.v. gelijk maar een andere browser te gebruiken, kun je eerst proberen je tijdelijke internet bestanden te verwijderen (Extra > Internet Opties - Bestanden verwijderen), dat is nl. in 9 van de 10 gevallen de oorzaak: die map zit dan vol. :)
|
Citaat:
Ik heb Opera zelf uitgeprobeerd, en het werkt helemaal zo slecht niet, hooguit dat er reclame in zit en logger is dan Mozilla Firebird. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Computer Idee Tip: Temporary Internet Files map leegmaken. Schijnt te helpen. Of EINDELIJK eens je computer formatteren en dat stomme Windows 98 wat er al 4 jaar opstaat eraf donderen...
|
temporary map leegmaken heeft geen zin blijft hetzelfde. Echt zielig hoor, neppe kut gedoe.
|
Citaat:
Je moet gewoon een goede browser gebruiken, uitproberen kan iig nooit geen kwaad. Als het niet bevalt knikker je het er weer af. |
Maar je instabiele installatie Windows 98 (SE) eraf gooien helpt wél..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |