![]() |
Beste elftal
Wat is volgens julli ehet beste elftal??
landenteams en clubs.. en nee beste is niet hetzelfde als favo.. mijn favoriete voetbalclub is UNA..en nee dat is niet de beste En ik heb t niet alleen maar over clubs..ook landenteams daar gaat t nou net om in deze topic landenteams en clubs..die te vergelijken..kijken welke jullie nou echt de beste vinden.. |
Hij blijft 't proberen :rolleyes:
|
is toch de 2e keer...en ik heb volgens mij wel gelijk
|
Citaat:
Ik denk dat het nationale Braziliaanse team het beste is. |
Hee Kay heeft helemaal gelijk (y). Precies...
ik zou t eik echt niet weten Real Madrid AC Milan Juventus Frankrijk Brazilie Argentinie of Italie.. ik dnek een van die 7... |
Real en Brazilie zijn het beste team
|
AC Milan, omdat ze de CL hebben gewonnen. Daarom is dat het beste clubteam.
Het Braziliaanse 11tal nu bij landenteams, die hebben nmlk het WK gewonnen. |
Citaat:
Nou, ik kan jou vertellen, het niet altijd het beste team dat wint. |
Beste elftal = Manchester United
Beste nationale elftal = Tsjechie (ben zeer gecharmeerd van dat elftal) |
Arsenal is het beste clubteam
Cameroon is het beste landenteam en VV NIJLAND kan er ook wat van |
ik bedoel eigelijk niet één van landenteams en één club
het gaat me er eik om om kijken wie nu beter is van landen en clubs samen..(omdat ze nooit tegenelkaar zouden spelen).. zo is eigelijk het beste: Beste Club:........ Beste Landenteam:.......... Beste Elftal (dus wie't beste is van de hierboven genoemde elftallen):........ |
Citaat:
|
Ben ik het weer niet mee eens. In de meeste gevallen heb je gelijk maar ik vind als een bij een ploeg bv 2goals onterecht afgekeurd worden en bij de andere ploeg 1 onterechte goal goed gekeurd dan is dat niet terecht
|
gaap
*neemt slok bitter lemon* |
Citaat:
Maar dan nog, geluk dwing je af. |
Citaat:
Samen met Utrecht dan... |
Ajaxxxxxxxx 4 ever
|
Beste Club:Real Madrid
Beste Landenteam:Kameroen |
Beste club : Ac Milan
Beste elftal : Real Madrid Beste land: Nederland Beste landenelftal : Brazilie |
Citaat:
|
Citaat:
elftal alleen de basis? in dat geval heb je nederland wel overschat vind ik... |
Citaat:
En Nederland is gewoon Het land.. Al word het wel minder :( En Brazilie is gewoon HET land met de beste selectie.. Rest my case.. |
Nederland is absoluut niét het land.
Anders zouden toppers als Zidane/Raul/ en noem ze maar op allemaal in Nederland spelen. |
Citaat:
Code:
Centjes Beste club: Inter |
Citaat:
|
Citaat:
Kl***ploeg = Inter |
favoriete = en blijft 4-ever NAC... de beste.. tsjah is moeilijk te zeggen vind ik... je neigt snel naar Real Madrid, maar die heeft afgelopen seizoen nou niet echt hoge ogen gegooid
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |