![]() |
[gfx] ghosts of the past
http://home.wanadoo.nl/ewanowicki/ghostsofthepast2.jpg
collab met probe.zero van www.noisia.nl ..sorry voor de grootte, maar dat is allemaal gedaan met het oog op kwaliteitsbehoud :) |
prachtig!
waar is die genomen? |
in kleiner formaat vin ik em mooier eigenlijk, maar dat kan ook komen door een direct overzicht
wel erg gaaf ding :) |
Dope.
|
Citaat:
|
Op zich mooi alleen vind ik jammer dat die blokkendingen niet genoeg naar voren springen.
aan de bovenkant waar ze aan de lucht grenzen zou ik de randen veel harder hebben gemaakt. Doordat ze nu zo vaag zijn, gaat er erg veel perspectief verloren wat het id van een verlaten verotte wereld niet echt ten goede komt. De foto zou 'wijdser' moeten zijn, zodat de kijker zich echt alleen op de wereld voelt. vind ik :p |
update!
|
Die mannetjes passen niet bij de achtergrond, ik weet niet of je ze er ook in heb gezet, of enkel de achtergrond om hun heen heb veranderd (toch?) maar 't oogt niet goed...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hey iets anders he, als ik rechts 'achterin' kijk dan lijkt de lucht los te hangen van de horizon. Met opzet gedaan? |
erg jammer van de 'mannetjes'
formaat is wel stuk beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
hey da ken ik! :D benk ookw el eens geweez! :D...magoe....uhm.....vin uhm heel gaaf alleen die mannetjes zijn iet wat te hard vin ik.....had ze zelf wat transparanter gemaakt......maar echt heel gaaf!!! :D:D
|
Citaat:
|
Nu zie ik plotseling wél reflecties van dingen die er niét op staan :P
|
Citaat:
|
Kewle pic!!! (y) (y) (y)
Alleen vind ik die mannetjes te groot ofzow, ze passen niet helemaal in het beeld. Dat kan ook zijn omdat ze zo scherp zijn tegenover de rest... maja... |
Citaat:
|
Die poppetjes.. zijn eigenlijk best overbodig :>
|
héééééééé
eerst was hij zonder ventjes.. :( ik vond hem eerst veeeeeeel beter! |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, wie is die boyband in 't midde? :p
|
als je misschien een schim in de wolken zou verwerken?
dat moet je toch kunnen.. :d dat zou mooi zijn.. een van je eerdere creaties in de nevel verwerkt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar herkende 't niet.. Tssk.. stiekum te graffen heh? ;> |
Citaat:
|
mooie foto, jammer van de mensen erop
|
Het is wel een gave foto, alleen wat me opvalt is dat de gasten bovenop niet in de weerspiegeling van het water staan ? :confused: foutje of gewoon vergeten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik nou de enige die die gasten wel juist mooi vind staan bij het geheel?
|
Citaat:
Ik vind mensen het beeld wel interessanter maken (ligt denk ik ook aan mijn smaak), het roept meer vragen op ofzo, en vragen zijn leuk :P Ik weet alleen niet of ik die plek ook mooi vind.. Ze trekken wel heel erg de aandacht nu, alsof die foto om hen draait.. hen ergens anders laten verschijnen of juist alleen in de reflectie op het water en niet op de ruïne zelf had ik misschien mooier gevonden. Ja, of misschien inderdaad minder scherp of iets meer de kleuren uit de rest van het plaatje.. Ach, eigenlijk vind ik em al prachtig :) |
Mag ik vragen hoe je de foto zo hebt bewerkt (programma) ?
Ziet er best interessant uit (afgezien van die drie quasi-gevaarlijke jongens die het landschap verpesten.. ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |