![]() |
Welke sporten volg jij allemaal....
... op tv en in het echt, op voetbal na?
:D |
alle sporten, als er weer een nieuwe regel op teletekst staat lees ik em altijd..
maar op tv kijk ik naast voetbal meestal wielrennen, en met die grandslams tennis, en in de winter schaatsen, waar trouwens meestal geen reet aan is, en voor de rest nba basketbal, veldrijden, en formule 1 hojjj |
naast voetbal kijk ik formule 1, handbal en tennis, en soms basketbal.
|
Citaat:
Ik volg bijna alle sporten... Buiten voetbal heb je F1, wielrennen, veldrijden, tennis , motorcross, volleyball, basketball, poolbiljart, snooker, ik probeer het Nederlandse schaatsen te volgen, zwemmen, de winterspelen/zomerspelen... , tafeltennis... en ik vergeet er zeker nog.... |
Voetbal volg ik echt. Tennis, Basketbal, F1, Honkbal en Olympische Spelen vind ik ook wel leuk om te kijken
|
Turnen, omdat ik het zelf ook doe!
Verder kijk ik voetbal(als t NL-team speelt) en voor de rest als ik me verveel kijk ik ook wel es naar andere sporten! |
- MotoGP
- WK Supersport - WK Superbike - Formule 1 - Tennis (meestal alleen de Grand Slam's) - Schaatsen - Olympische spelen - Tour de France (en soms de AmstelGold) - K1 - 24 Le Mans - Darts (Embessy) - Voetbal (binnen en buitenland) |
Citaat:
maar ik probeer het gewoon te volgen, hoe meer informatie ik binnen haal, hoe beter hojj |
in het echt bijna niks, ben bijv. wel een keer naar de Tour de France geweest maar daar houdt het ook wel weer bij op..
op tv naast voetbal: formule 1, wielrennen (voornamelijk de Tour), tennis (grand slams), schaatsen (WK/EK etc), darts (Embassy vooral), Olympische Spelen en verder ook wel wat ik tegenkom.. schoonspringen vind k altijd mooi om te zien, turnen ook.. en als er ergens Nederlanders aan mee doen wil ik daardoor ook langer naar iets blijven kijken.. bijv. zwemwedstrijden |
voetbal in het stadion en op tv
|
naast voetbal vooral wielrennen.
Verder ook wel soms f1 en tennis, maar eigenlijk vind ik het ook wel kutsporten soms. ;) |
Voetbal, Wielrennen, Tennis, beetje formule 1, beetje basketbal.
En belangrijke schaatswedstrijden :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed ontopic: naast voetbal dus: - schaatsen - formule 1 - tennis (alleen roland garros en wimbledon) - wielrennen (alleen tour de france) - ik ben weleens naar een ijshockey wedstrijd geweest en ik wil dat nog zeker vaker doen. - alles van de Olympische spelen - Darten (alleen Embassy) en als ik aan het zappen ben blijf ik regelmatig op eurosport hangen en dan zie je eigen elke sport weleens, maar het is niet iets waar je naar uit kijkt ofzo. |
de NFL, voetbal, de NBA, de MLB, darten, schaatsen soms, tennis half, F1 half, schaken en natuurlijk de tour de France.
|
Naast het voetbal zijn het
Formule 1 Motorrace (125,250,moto GP dus) Wielrennen Schaatsen (alleen wk sprint, 10km enzo is mij te saai/lang) Tennis Honkbal (niet fanatiek maar ik kijk er graag naar) |
-Wielrennen
-Tennis -Schaatsen -Formule 1 -voetbal -Olympische spelen |
Schaatsen
Tennis Wielrennen (alleen de Tour d. F.) en soms Honkbal ;):P |
( - Voetbal)
- Formule 1 - Tennis - Wielrennen - Schaatsen - Darten |
Citaat:
|
Ik kijk en doe karatewedstrijden
|
Citaat:
Waar komt karate op dan? (vraag van mn broertje) |
Turnen, hockey, voetbal (de ned. competitie dan) de tennis grand slams, schaatsen, olympische spelen, grote zwemwedstrijden
|
Tennis, vooral de grandslams. (zit nu dus dagelijks te kijken :) )
|
Wielrennen, Voetballen, Tennis, Formule 1 eigenlijk best wel veel sporten.
|
Euhm, ik geloof wel bijna alles....De enige sporten die niet leuk vind om te zien zijn schaken, snooker en meer van dat soort saaie dingen.
Maar verder kijk ik wel alles, en het liefst tennis, schaatsen, voetbal, wielrennen en paardensport :) |
Citaat:
volg jij al het wielrennen? of alleen Tour de France ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naast voetbal en zaalvoetbal (jaja) : wielrennen en basketbal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |