![]() |
orgasme
als mijn vriendje me beft, vind ik het altijd heel lekker, een orgasme is nooit ver uit te buurt, maar toch wil het nooit komen, ik zou heel graag klaarkomen om hem te laten zien dat ik er echt wel van geniet ookal weet hij dat wel, iemand tips om toch klaar te komen?
|
uuh, help hem een handje op t einde, ofzo
|
spieren van je benen aanspanne...
aan een geile fantasie denke ofzo... |
Citaat:
Wat ik zelf altijd doe is heel rustig ademen, ik kwam er achter dat ik altijd m'n adem inhield en heel geforceerd bezig was, als je je ontspant en laat gaan is het tien keer zo lekker :) |
ja dat is wel zo :) maar als ik ontspannen ga doen duurt het nog een kwartier zo lang of 20 minute.. en het duurt normaal al op z'n minst een kwartier ofzo.. dus niet zo leuk voor me vriend
|
hem je tegelijkertijd laten vingeren??? :) (y)
|
Help die arme jongen ff een handje :D
|
Citaat:
|
laat hem tegelijkertijd je G-spott stimuleren...met 2 of 3 vingers....misschien kom je dan wel....dat werkt bij mij iig wel maarja....want het lukt mij ook niet van alleen beffen....tenzij hij idd heeeel lang doorgaat...
|
ik zou zeggen laat hem behalve beffen ook andere plekken stimmuleren, de g-spot, binnenkant van de dijen, en de omgeving van de buitenste schaamlippen zijn vaak ook erg gevoelig, en ontspannen is meestal de key ;)
veel plezier met ontdekken en proberen :) |
Citaat:
Als ik naar mezelf kijk, vind ik het ook heel moeilijk. Maar ik heb gemerkt dat als ik echt heel ontspannen ben (een leeg huis, geen fel licht erbij, eventueel wat gedronken zodat ik mezelf niet zo verafschuw) het me wel lukt. Gewoon puur genieten van het gevoel. Succes met oefenen. ;) |
mercikes :)
|
Graag gedaan (namens et hele forum, kheb zelf nie meegehelpt)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |