![]() |
Site Check
Hallo,
Ik heb een nieuwe site gemaakt wereldofanime.Ik wil niet weten of de info goed is maar of de layout goed is.Alleen van de index.De link is http://members.lycos.nl/wereldofanime/ |
Die banner zit er steeds voor. Hondsirritant. Ook is de layout op mijn resolutie niet goed breed over het beeld. Is ook jammer.
|
Jah die reklame gaat ook weg.Moet ff wat doen daarvoor maar ik zet eerst de hele site online!
|
Doet het niet??
Zal wel aan Chello liggen! :D :D :D :) |
Ik heb ook chello en bij mij doet hij het wel!:p
|
Doet het al. :)
1: waar heb je cookies voor nodig? Ik heb ze maar geweigerd :p 2: Zwart op paars leest niet zo goed. 3: Goed dat je geen frames hebt gebruikt, want ik lees alles op 150% of 200% normale grootte, en bij frames ziet het er dan niet uit. 4: De navigatiebalk links is onoverzichtelijk |
Ziet er wel leuk uit, en het gaat over Anime! Is Trigun eigenlijk wel te zien in NL? :rolleyes:
|
niet mijn favo kleuren
|
Wat lame! Ik ben een tijdje weg van het forum en meteen mag iedereen een quote hebben ~~:-(, al mijn post-a-holic buien voor niks :).
|
Ehh trigun is niet in NL ik download die van Kazaa!
|
Citaat:
|
Ik heb een nieuwe layout kijk maar op www.wereldofanime.nl !
|
als je 12 bent en alles zelf gemaakt hebt, complimenten :), als je ziet was 12 jarige bij ons op school bakken, dat is zovan Frame1, ROOD, frame 2 GEEL
en dan heel groot DIT IS MIJN PAGINA met center zeg maar:rolleyes: |
Jah ben 12.
|
maak nou eens 1 'Goede site' in plaats van 20 halve dit is al de zoveelste die je post als sitecheck. Ik begin dat redelijk irri te vinden.
|
Citaat:
Als ik naar dit forum kijk dan is er helemaal geen vershcil van ouderen of jongeren die het beter kunnen.. |
mjah hij word steeds beter dat wel.
maar ga ook eens wat meer aan de inhoud werken, want tenslotte is dat belangrijker dan de lay out (beetje offtopic maar goed) vind de linker kan een beetje kaal.. alles is beetje kaal edit: je bovenste affiliate doet het niet |
Citaat:
iedereen is ooit begonnen met een <center>hoi dit is mijn superpagina</center> pagina... |
Citaat:
Ben ook al op m'n 10e begonnen ermee, en maakte toen al mooiere sites als een aatal hier van 18 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |