![]() |
kraamjes op housefeesten
hallo
Ik wou even een paar dingen van jullie weten voor een onderzoekje dat ik aan het houden ben. Ik wou namelijk weten wat jullie van die kraampjes die je op housefeesten wel eens ziet vinden. ( ik bedoel dus geen eettentjes e.d, maar echt kraampjes waar je want kunt kopen. ringetjes, kleding, lenzen etc.) Hebben jullie daar zelf wel eens wat van gekocht? en zo ja, wat? kijk je uberhaupt wel eens wat ze verkopen of loop je direct door? hoop echt dat jullie reageren. thnx |
Ik ben niet op een feest gekomen om te shoppen, dus ik loop gewoon voorbij die kraampjes.
Heb 1 keer een T-shirt gekocht op een feest, en dat was op het eind van het feest. |
ik kijk meestal wel heel ff omdat de rest vd groep vaak iets wil kopen (een brilletje ofzo) maar uit mezelf zou ik er nooit meer heenlopen.
2x tshirtje gekocht, en 2x zo'n glow in the dark ketting en armbandje maar ja..achteraf zijn het meestal miskopen ;) |
ik heb tijdenlang in die kraampjes gewerkt
ik kijk er tegenwoordig altijd omdat ik er meestal wel bekenden vind ik koop er nooit iets, want het is allemaal oplichterij |
Ik koop er nooit wat. Ik wilde één keer een poster van Innercity kopen, op IC 2000 was dat, maar toen werd dat door de security verboden omdat het feest 'afgelopen' was (op het kaartje stond tot acht uur, om kwart over zeven ging de muziek uit).
Stelletje klojo's (n) :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb 2x wat gekocht:
Innercity2002 TShirt Shockers2003 12" Limited Edition |
Pfoeh: Op DefQon een keycord van Q-Dance.nl voor f#cking 8 pleuro's!!! Ik geef toe: had het natuurlijk niet kunnen kopen, maar ik vind het wel een leuke keycord [*kuch].
Verder loop ik inderdaad door bij de kraampjes, zoals verteld zijn ze gewoon duur (hoewel ik de cd-prijzen bij de Q-dance-kraam mee vind vallen). Één kraampje vind ik wel speciaal: Unity-stand. Drugsvoorlichting en daar werkt een vriendin van mij namelijk :D Krijg je altijd stukjes fruit enzo. |
Een tijdje geleden stonden er paar kraampjes in Escape. Een vriendin van mij heeft een zweetbandje (speciale afbeelding)gekocht. De prijs viel mee, 2 euro. Ik ben verder niet bekend met de prijzen van andere artikelen op zo'n kraampje.Soms kijk ik wel even, maar tot nu toe nog niets gekocht.
|
nee tis toch allemaal crap waarmee ze nog meer geld uit je proberen te trekken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |