![]() |
tijdelijk-niet-ongesteld-pil
ej,
er zijn toch van die pillen die je tijdelijk kan slikken (bijv tijdens vakantie) om je ongesteldheid uit te stellen?? Is er iemand die hier wat meer van weet??? I need to know! R |
Dat is gewoon de pil. Zie voor meer informatie het pil-topic.
|
Ja dat is Primolut N, daarmee kan je je menstruatie maximaal tien dagen uitstellen. Je moet wel een recept van je huisarts hebben. Je moet ook veel zelfdiscipline hebben want je moet drie keer op een dag een pilletje innemen (en vooral niet vergeten want dan wordt je dus ongesteld!!!)
|
Mijn vriendin had toen ze hier kwam op vakantie ene pilletje wat maar 1 keer per dag genomen hoefde :)
anders vraag je je docter ff. |
Als je de gewone pil gebruikt kan je die ook gewoon doorslikken :)
|
In de FAQ heb ik hier een stukje over geschreven, een hele tijd geleden:
Citaat:
|
Vorig jaar had een vriendin van mij ook zulk soort pilletjes, maar zij moest 10 dagen van te voren beginnen.
Maarr.. ik ben niet echt regelmatigh ongesteld, hoe moet je het dan doen? Kan het dan evengoed wel? |
Citaat:
|
heeft me tante ook gehaald, bij de drogist, legaal alles, en nu is haar hele baarmoeder eruit gehaald, operatie, veroozrzaakte bloedingen
dont fuck with your body |
Ik had vorig jaar ook van die pilletjes, geen Primolut N. Ik moest ook al een week van te voren beginnen met slikken. 1 pil per dag, vervelend dat het steeds op hetzelfde tijdstip moest. Ik had dus een paar keer wat later die pillen geslikt en werd weer ongesteld, heftiger en langer dan normaal :( Ik werd ook nog es moe en chagerijnig van die pillen, dus dit jaar een ander merk. :)
|
Sorry voor het uppen..
Maar ik heb nu dus Primolut N. Ik moet 3x per dag zo'n pilletje slikken en ik weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden, waarschijnlijk in de vakantie (ik ga dinsdag). Maar ik begin er gewoon morgen mee en ik hoop dat ik niet ongesteld wordt dan.. Ik zie't wel.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |