![]() |
morning after pil
Ik heb de morning after pil gister genomen.. Alleen wat ik me nu af vroeg, je hoort altijd dat je er vet ziek van wordt. Alleen ik heb eigenlijk op zich nergens last van. :confused: Ja misschien heel stom dat ik dit vraag, maar daar kan ik me dan weer druk om maken... :o
|
als je goed bijsluiter volgt etc en toch niet ziek bent/wordt etc dan kan je lichaam de verschrikkelijke hoeveelheden hormonen schijnbaar goed aan :)
|
ow mooi :)
Nog een vraagje... het is de bedoeling dat je bloed verliest na het innemen van die pil, alleen over wat voor een hoeveelheden praat je dan? ik bedoel, als ik naar de wc ben geweest zie ik aan het wc papier dat ik bloed verlies.. alleen dit is maar heel weinig. |
nou ja je verliest normaal nooit bloed tussen menstruatie door neem ik aan. dus dat kleine beetje nu al is toch wel een teken dat t werkt denk ik :)
|
had ik ook
ik had verwacht dat ik misselijk zou worden ofsow maar er gebeurde nix :D dusjah... Maya ik ben ook eigenlijk nooit ziek zwak of misselijk... |
ik was er niet ziek van.. 5 dage later ofzo was ik wel dagje misselijk, maar 'k geloof niet echt dat dat daar nog door kwam
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |