![]() |
ff een test dan
Ik heb anderhalf jaar getwijfeld aan het mystieke en paranormale, ik geloofde erin, maar op school vonden ze het allemaal onzin, maar ik hield niet op.
Sinds een halfjaar geleden ben ik maar gestopt met het uitzoeken en uitvinden... Sinds 2 dagen geleden doe ik onderzoek wanneer ik vrijetijd heb, maar wat ik eigenlijk wil zeggen is of je ook gewoon zulke krachten kunt gebruiken via internet, waarbij je gewoon een naam doorkrijgt enzo.. naja, whaterver.. (en dit bericht is meer bestemd voor de paranormalen, of diegene die beweren dat ze soort van krachten bezitten.) Een paar vragen... Ik heb een hond, waar of niet waar Ik heb een vis, waar of niet waar In wat voor huis woon ik? Het zijn maar wat vragen.. kijken of iemand reageert.... Ik bedoel er verder nix mee, maar gewoon ff kijken of iemand hierop kan reageeren.. :D ;) |
via internet kan dat niet
komt omdat er geen energie ofzo gericht kan stromen...? er is iig geen direct contact dus kunnen ze het ook niet weten. Verder geloof ik er niet echt in maar op deze manier lukt dat dus nooit ;) Je hebt geen hond, wel een vis en je woont in een vuilnisba....2 onder 1 dak huis :p |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=512705
is al eens geprobeerd, werkt zo niet, x2_shade heeft gelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |