![]() |
Jnieuwelaar can suck it topic
mensen, bij deze neem ik afscheid van jullie. dit was het dan. de grote übermeem is niet meer.
we hebben leuke en minder leuke tijden meegemaakt, maar helaas lopen dingen soms anders dan je verwacht. de heer jnieuwelaar heeft mn ban aangevraagd. en waarom? omdat ik vroeg waarom ie mn posts heeft weggehaald!!! en hij niet tegen kritiek kan. R.E.S.P.E.C.T. voor deze man. nieuwelaar is okay olee olee. ik vind t bv erg suf dat floatjepikkie nog steeds geen ban heeft aangezien IEDEREEN zich aan hem irriteert en slecht n paar aan mij. hardcore zal op dit board nooit meer zijn zoals t geweest is. t doet pijn in mn hart, maar nu zeg ik echt gedag. DAG VRIENDJES EN VRIENDINNETJES. :( haha, close dit nu maar, gast, aangezien dat t enige is waar je goed in bent. en ga naar t riagg. daar vinden ze je vast wel aardig. daar vinden ze iedereen aardig. kun je ze gelijk vertellen hoe erg je vroeger bent gepest en dat daarom nu op anderen reflecteert. dat je nu speciaal forumdictator bent zodat je je nog n beetje goed voelt. want face it, je bent niet gaaf. and you'll never be FAGGOT |
he, ik wil hem volgend jaar niet als client hebben Meem :mad:
En je blijft. ik ga je anders missen |
Citaat:
|
Citaat:
En dan maken we samen een afscheidstopic (met veel meer mensen hoop ik) nu blijf je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh-oh, nu gaan ze n front vormen
|
Citaat:
|
Houdoe.
|
Citaat:
|
Hallo , uit meisje uit de nachtbus :D..
En dan maar weer dag :p.. |
vermaken jullie je ? :cool:
|
hey dude hoe is t met dat meisje afgelopen?(kotsen?) hehe
|
Citaat:
|
Sorry ik heb typtyfus..
Tsjah het is wel oke met dat meisje afgelopen.. |
Citaat:
het was humoristisch bedoeld. dat jij totaal niet populair bent, terwijl je de contest aan begin een goed idee vond , tja.. jaloezie jongen... maar je komt er wel overheen. |
good :)
|
hm tsja, meestal uit ik niet mijn mening over personen op een forum, maareh, k heb die discussie in dat metal topic een beetje gevolgd, en als er iemand weg mag is het wel die FloataZiggy gast. Hij irriteert me trouwens al sinds zijn eerste post, zo k zeg het ook maar gewoon. :)
|
wie is het dan?
ik ben namelijk niet zo slim :) |
Citaat:
|
Het zou fucked up scheef zijn als meem gebanned wordt en Floataziggy niet...
|
Citaat:
het interesseert me geen reet of ik op een forum favoriet ben of 250es eindig. maar ik vind het wel grappig om dat tegen hem te zeggen, omdat ik het gevoel heb dat hij zo rancuneus als de pest is. |
Citaat:
|
Citaat:
dat doe je. ik heb het goed. |
als ik naar mop zijn posts moet kijken vind ik niks speciaals dat hij met zijn populariteit inzit.jij legt er wel steeds de nadruk op. maargoed wat heeft dit met muziek te maken? :confused:
|
het heeft er mee te maken dat ik zonder reden wordt gebanned. echt, ik wou dat ik de discussie nog had
|
Citaat:
ik maak er geintjes over, meneer blackmagic. het is ook bedoeld als gein en met gein, maak ik geintjes. |
ga maar lekker weg.
|
jij altjid met je geintjes :p
|
't was toch wel een van mijn meest serieuze reakties van dit hele jaar.
|
Citaat:
|
Bedankt voor het inloggen, Sar'Goth the Warlock.
|
op dit forum is het heel belangrijk je populair bent of niet :P
maargoe.. als het echt waar is dat meem weg gaat om die reden. geef ik haar helemaal gelijk. beetje kinderachtig dat daar een ban voor wordt aangevraagd. |
Ooooow shit ik zie dit eindigen in een oorlog tussen die metalfags en de coole kids :D ;)
|
als 86dagreed met d'r meegaat, dan hoop ik dat meem gebanned word.
|
Citaat:
|
Dat jij nog niet gebanned met je sig snap ik nog steeds niet, maargoed.......
|
Citaat:
|
Citaat:
doel je op mij? |
ow ja, infaustus:
ik zal wat lekker melk voor je zetten. slaap je goed vanavond. |
Nee op je moeder, maargoed je moet wel happen. Anders begint die oorlog nooit.... :p
|
Citaat:
doe dat! |
Citaat:
maar ik ruik hier? hmz.. agressie... vette opstand hiero :P whoppa! |
Citaat:
oh sorry. wat zit je te fucken met mijn sig stinkende kutalto! :mad: |
en toch is t ergste nog dat die topic over t feit dat mexicanen gediscrimineerd worden dicht is!!!
|
Citaat:
stomme smerige kutfries! :D |
Fryslân!
OLLERAAAST! |
Ik ga slapen.
ik merk het morgen wel. dag lieverds |
Citaat:
Takes one to know one, luldebehanger |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |