![]() |
''Showtime''
Deze week is de film ''Showtime'' in premiere gegaan. Zijn er al mensen heen geweest?
Laat even weten wat je ervan vond. Ik vond hem super leuk! |
vanmiddag :)
't was een leuke film, beetje bekend natuurlijk. maar eddie murphy roelt natuurlijk(hij hoeft maar te lachen en je ligt al in een deuk :D) |
ik ga er vandaag heen.......... (voor De Niro natuurlijk)
|
ja ben ook geweest, deNiro blijft mn favo acteur, geen vernieuwede film ossow, maar paar keer erg hard gelachen, geslaagde popcorn film..
|
vond hem ook "wel leuk". Niet fantastisch, maar je komt er wel met een smile vandaan. Zo dus ------> :)
|
was wel grappigh jah..maar niet meer als dat...kvond`m nie zo super
|
Eddie Murphy is perfect als keiharde flop agent en De Niro als "best cop in town" is erg geloofwaardig. Waarschijnlijk is De Niro gevraagd voor Showtime na zijn uitmuntende acteerwerk in 15 Minutes weer als "best cop in town". De grappen zijn absloluut niet cliche en de actie scenes zijn erg goed in beeld gebracht. Showtime is vergelijkbaar met 48. Hours waar Eddie Murphy en Gary Busey twee keiharde schietgrage agenten spelen die zich nooit aan het boekje houden. Showtime is een van de betere in zijn genre, net zoals Rush Hour, The Last Boyscout en Lethal Weapon. Ik vond `m te gek.........
|
ik zou er vandaag heen gaan, maar twas iets te mooi weer.. lijkt me errug koel :D
|
ik vond De Niro echt geweldig in zijn rol als chagrijn :D
leuke film (y) |
Ik zag er niet veel humor in (n)
|
vond hem wel leuk hoor.....vooral Eddie Murphy natuurlijk!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |