![]() |
bin/cue openen
dit zijn dus img bestanden die je naar cd moet branden, maar is er ook een manier om ze te openen zonder te branden? ik heb wel al daemon tools gebruikt, maar dat werkte niet, was bij mij heel instabiel.
iemand een idee? |
waarom brand je ze niet even en maak er dan een iso van? :D
|
je kunt ze alleen branden of mounten
mss moet je een ander progje gebruiken om te mounten of mss is je image wel helemaal niet goed |
Deamon Tools werkt bij mij altijd zonder problemen..
Heb je misschien ene te trage PC of een beschadigde file? |
Citaat:
pc is niet traag, is p4 1700mhz, 256mb maar zou idd aan de file kunnen liggen, moet 't nog eens nakijken, maar 'k wilde weten of er misschien niet gewoon progjes waren dat je ze daar in laad (zonder virtuele drive) en dan gewoon kunt browsen door dat bestand, of gewoon in een dir kunt opslaan zeg maar |
Citaat:
|
Citaat:
edit: das prul, dat werkt niet |
Ik heb er ook wel 'ns naar gezocht. Het zou wel verdomde handig zijn omdat je dan binaries gewoon als film zou kunnen benaderen zonder dat je 'm eerst naar CD hoeft te branden. Ik heb vanalles geprobeerd, maar die vlieger gaat dus niet op. Ik doe het nu gewoon de officiële manier: even een paar RW'tjes kopen, images opbranden en kijken. Heb je meteen 800mb vrij zodra ze klaar zijn.
|
wat is er mis met mounten dan? ik mount alles, ik heb 4 VirtualDrives en ik switch de binary's soms gewoon. nix geengedoe met branden
|
Als jij mij uitlegt hoe dat moet :D
|
Citaat:
Dan zal Daemon-tools in je sys-tray staan, druk daar op met je rechtermuis -> Virtual CD/DVDRom -> Device 0 -> Mount image dan selecteer je je binary-bestand en voila |
Merci.
|
Ik weet het niet helemaal zeker maar werkt alcohol 120% niet ook met virtual drives?
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |