![]() |
Norma jean
na het onzinnig besluit om het topic weg te halen ipv de posts nog maar eenx, de band blifjt goed:
Deze band is echt supergoed, heb deze week de cd ' bless the martyr, kiss the child' gekopieerd, en ga hem nog wel kopen denk ik. Het is een beetje snoeiharde metalcore, met een toegankelijke schreeuw, maar niet echt toegankelijke gitaarstukken. Wel erg cool, het is soms een beetje te vergelijken met Jane, Skycamefalling misschien, darkest hour en shadow's fall. Ze heetten vroeger luti-kriss en brachten onder die naam de cd ' throwing-myself uit' De homepage: www.hxc.com/normajean down deze nummers eens (ze hebben uiterst vreemde songtitels): the whole world is counting on me & they don't even know memphis would be laid to waste pretty soon I don't know what but something is gonna happen veel luisterplezier |
Citaat:
|
waarom blijf je dan ook nu weer doorgaan? eikel
norma jean doet me trouwens niet echt veel. misschien moet ik t vaker gaan luisteren. |
Citaat:
toegankelijk voor de massa. Zeg maar, niet 'catchy' en soms vrij dissonant gitaarspel, vergelijk het maar met bijv. Botch, Dillinger of Converge. |
Citaat:
|
een duidelijk geval van op het randje fietsen. D'r mag nog niets heel zinnigs verschijnen hier anders flikker ik deze net zo hard dicht.
|
chesoes christoes
volgens mij heb ik er ooit wel ns wat van gehoord, maar dat weet ik niet meer. ben wel benieuwd nu, ga t maar ns luisteren (oud topic trouwens die andere, hoe true) |
Citaat:
|
Citaat:
like doh maar ik zal uw advies opvolgen. zoals ik immer doe. |
lennart , je bent hard op weg een record te breken:
forumbaas met de meeste slotjes. dit is absoluut niet op het randje. je had de posts in vorige topic gewoon kunnen verwijderen. want de tip blijft staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
later kwamen de flames pas. maar ach |
Citaat:
|
aaaaaaaaaargh boeiend
hier hebben jullie allemaal een frisse topic |
Citaat:
|
het valt me op dit nog niemand het over de band heeft gehad in deze topic maar goed...
|
Citaat:
gelukkig lever jij dan wel een ernstig goede bijdrage ja ik las dat ze op flevo waren vorig jaar, is het een chesoes-bandje net als zao enzo? |
ik heb vanmiddag een nummer gedownload (Memphis will be laid to waste) en het klonk wel lekker
dus |
Citaat:
|
vanmiddag gedownload, klinkt wel aardig, maar niet fantastisch. ach..
|
Citaat:
net zoals Nodes of Ranvier wat je ook moet luisteren :) |
/me kijkt naar zijn undersign en komt er achter dat hij toch wel down is met norma jean
|
Norma Jean rockt
al een jaartje ofzo in mijn platenbak :D :p goede tip dus (y) :D :p |
Fijne jongens die norma jean.
|
Ja die cd heb ik.
Soms is het wel lekker maar ik moet er niet te vaak aan beginnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |