![]() |
Unity Rally Hardcore Fest - 5 Juli - Hardenberg
Ja, Unity Rally Hardcore Fest
In Hardenberg, ongeveer 25 min. treinen vanaf Zwolle. Kosten zijn 8 Eurie, en het begint om 14:00. Bands: Kill Your Idols (USA) Under Siege (DE) Cataract (CHE) Deadsoil (DE) Liar (BE) The Deal (BE) One Man And His Droid (DE) Daily Fire (NL) Darwin (NL) Razor Crusade (NL) 5 Year Plan (NL) Born Suspicious (NL) Kismet (NL) Wie gaat? Kansloze mensen kunnen evt. vanaf Zwolle met korting mij meereizen. |
KYI is vet, en er staan nog wel meer leuke dingen tussen...
maarja, tis niet echt op loopafstand :S we zien wel, als ik geld genoeg heb misschien :) |
kutzooi, dan ben ik in drente
(hoe kansloos :() soos! Koop cd's en shirt/sweater darwin! ;) |
dat vind ik wel cool denk ik. misschien ben ik er wel
|
Citaat:
Kom met zn allen? |
Dan ben ik in glasgow...
|
nope, vind t niet de moeite waard. en wat ik wel gaaf vind, kan ik nog vaker zien
|
noop, ben bijna blut.
|
denk het niet
kermis hier, en ik moet vet vroeg terug ofzo... |
Neej dat is niet mijn feestje, niet mijn muziekjes...
|
vrienden van een gast die ik ken zitten in darwin.. volgensmij best cool bandje :o
|
Citaat:
|
the deal is VET!
|
Citaat:
|
Kismet is leuk!!
De rest ken ik of helemaal niet, of alleen van naam :) |
*up*
|
whaaaaaa das op mijn verjaardag:P
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval kan Marius&auto uitkomst bieden: wij gaan ook! Waar zit je ergens? Als je zin hebt kun je mee :) edit: we komen wel wat later omdat we eerst allebei nog moeten werken |
Citaat:
dat komt omdat ik m'n papa een plezier wilde doen, dus nu moet ik 70 km in 2 dagen skieleren. aargh. dus, ik kan sowieso niet, helaarsch. tnx anyway |
skieleren hehe :D
|
Citaat:
|
ik ga ook.
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Ok whatever :rolleyes:
|
Citaat:
dat je met me meeleeft |
:confused: naja t zal wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nietmachines |
:d
|
hmm voor kill your idols zou ik komen
voor 5 year plan blijf ik thuis maar ik kan sowieso niet :( |
lijkt me erg koel maar ik heb het geld niet en woon er een hele stuk vandaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Pieter ga jij nou nog? Oja en Cesar, Darwin is Emo he! Moet je ze niet ff afzeiken? |
Citaat:
|
Citaat:
waarom hapt cesar nou niet |
Citaat:
ik heb gelijk hun cd MET handtekeningen verbrand naar de eeuwige emo-hel. nee geintje.. op dat album van mij valt dat wel mee. hebben ze dan nu ook emo gezeik? |
vet tof, ik ga niet :/
lijkt me koel opzich, ik hoor bovendien net dat een vriendin van me (everlong, niet dat ze ooit nog hier op et forum is :) ) de boel daar half heeft georganiseerd. :) maar ik ga dus niet :) |
darwin is mijns inziens geen emoPUNK en ik dacht dat dat was wat dood moest.
verder... ik dacht dat meereizen met korting niet meer mogelijk was? dus kansloze mensen komen er dan gewoon niet :P. oh enne... ik ga niet naar t festival.. niet omdat ik kansloos ben, maar gewoon omdat ik de bands die moeite niet waard vind (bovendien is het nu al bezig :D). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok! Recentie!
Darwin Erg vet, nieuwe nummers klonken beter dan de oude nummers die ze live speelden. Meer zang erin, meer melodie, meer rock en meer emo. Erg vooruit gegaan (y) Days In Grief Leuk, emoskatepunkhardcore, helaas nergens cd's te vinden :( .. ja. Metalcore kutbands Wat een gekrijs, echt kut. Forummers gezien: Hukkie :D |
jammer dat meer bands emo erin bewerken, echt jammer.
tis een vette hype gewoon en jullie trappen erin, sukkels! |
hypes zouden geen hypes zijn, als er niemand intrapte.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |