![]() |
Waar vind ik... -topic
Omdat het andere alweer vol zit :)
|
Is er nog ene legerdump zaak in de buurt van EIndhoven
Want de enigste die er zat is wewg zover ik weet.. En naar belgie karren ervoor is net te ver weg... |
nog even over dat BA T-shirt...
ik denk dat ik dan maar gewoon dit weekend weer naar duitsland ga, of anders geef ik geld mee aan een paar vrienden die naar lovefamilypark gaan... wellicht verkopen ze hem daar ook als dat zo is, dan neem ik voor jullie allemaal zo'n tshirt mee van sonnemondsterne |
"Zero" kleding.Ook merken als 'Hurley' en 'Atticus'.
In rotterdam en omstreken, amsterdam en nijmegen. |
waar vind ik hoge, groene (maar dan bedoel ik ook echt groen) All Stars?
dit is vast een domme vraag, maar ik ze alleen nog maar in het laag gezien...duss vandaar |
Citaat:
zou je ze ongeveer op iedere hoek vand e straat waar ze allstars verkopen moeten hebben.. Maar ik kan me niet herinneren dat ze er zijn.. (mijn vriendin heeft groene, maar geen echte en komen uit Duitsland) |
Citaat:
antiloop in denhaag en bob's winkeltje ofzo in a'dam heb je bij rsi gekeken? hurley en atticus ken ik niet/ |
Citaat:
|
Waarrrr kan ik een rood-roze gestreepte bikini vinden? :|
|
van oneill zijn ze er en anders bij livera of hunkemoller,daar vind je vast zon bikini ;)
succes ermee :D |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.notjustballoons.co.uk/aca...eybouquetj.jpg |
Citaat:
|
zwarte redelijk strakke dickies broek (zie zanger atreyu)
trucker caps gestreepte shirts / polos (small) zwarte diesel broeken zonder erg overdreven vale plekken enzo |
Ik zoek: een petticoat.
|
Citaat:
|
Citaat:
dickies: in die winkel tegenover de e-zone in utrecht, kep ze daar gezien |
Citaat:
|
nu ik:
van die rode of zwarte redelijk grote ring oorbellen. diameter van 1tot5 cm, waar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vraag, waar vind ik dit shirtje: http://images.eluxury.com/assets_ser...hero_Black.jpg |
Citaat:
bij de dior winkel in chatelet |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.converse.com/LiveFiles/1/219/1J791_220.jpg Ik heb ze ook, en heb ze bij de footlocker in eindhoven gekocht... ik zou gewoon alle sportwinkels afgaan, incl. de footlocker, daar hebben ze ze sowieso... |
een vriendin van my heeft die in een hoog model gekocht bij de schoenenreus, wel in 't roze maar misschien hebben ze die ook nog wel in 't groen.. :)
> dan heb je niet de 'echte' allstars natuurlijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet je even bij de massa-schoen kijken of de schoenenreus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zoek bloody goedkope (zeker niet meer dan 15 euro) puntschoentjes met hak (niet hoger dan 3 cm, niet lager ook..)
Hmmja, ga zaterdag stappen en San gaat zich eens opdoffen en dan MOET je met de mode mee he :D |
duzz..denk je dat je het de hele avond volhoudt op die schoentjes??
|
Citaat:
in de Kalverstraat heb je zowiezo wel veel schoenenwinkels, dus daar vind je het hopelijk wel! |
Citaat:
En dan je on the moon, maar den haag/rotterdam liggen ietsje meer in de buurt :) Maar ik ken ook wel van die "stop je winkel van grond tot plafond vol met schoenen"winkels.. Ik ga eens kijken! |
Citaat:
Kijk eens bij Invito of Sasha, daar hebben ze nu redelijk wat leuke in de uitverkoop. Wel vanaf 30/40 euro, maar als je het doet, moet je het wel goed doen! :cool: |
Citaat:
|
Leuke winkels in Tilburg? Die dus in rare zijstraten enzo zitten, immers zullen we de 'gewone' winkels wel vinden.
Oja en het heeft haast want we gaan morgen :o |
Citaat:
Mwoeah weet je, ik draag ze waarschijnlijk toch alleen maar een keertje met uitgaan, nog een keertje onder een nette broek op een bruiloft en verder liggen ze te verstoffen... |
Citaat:
Wat de neuk boeit het van welke winkel het komt? :rolleyes: |
Citaat:
vond er geen hol aan ze hebben er echt weinig.. (in de binnenstad en omstreken) |
Citaat:
Welke? Sjeez, 2 dagen niet geinternet en ik ben de weg al kwijt hier ;) :p |
Leuke winkels in Zwolle? Één maal andermaal? die de moeite van het bezoeken écht waard zijn? :)
|
Citaat:
http://www.converse.com/LiveFiles/1/224/1J312_220.jpg maar dan in t groen?? nou, in echte allstars zijn er die niet, kijk anders zelf maar op de site: www.converse.com en dan onder store, en chuck taylor specialties, ze staan er nergens bij in t groen... je zal toch echt neppe moeten kopen dan... |
Citaat:
zitten een paar skateshops ala britain, en een paar echte altoshops met troep, en 1 lieve hippiewinkel. |
Waar verkopen ze Burberry in Den Haag?
|
bij die ene winkel
als je in de tram zit en je stapt uit mij het centrum... dan heb je een winkel en hij heet.... eeeh... MEDDENS daar verkopen ze burberry soms ook in de bonnetrie verder zou ik goed zoeken in al die bekakte winkeltjes op het noordeinde.. bijv de pauw |
Citaat:
(Meddens is dat dichtbij het Binnenhof?) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |