![]() |
Rudolph Steiner
Hallo,
Ik vroeg me af of hier mensen zijn die een paar titels weten van goeie boeken van R. Steiner, ik wil me namelijk eens gaan verdiepen in zijn gedachten e.d. Dag Dag |
Dat raad ik je ten zeerste af, de ideologieëen van de heer Steiner zijn ronduit racistisch.
|
het wil toch niet zeggen dat je racistisch wordt van racistische boeken, misschien wil ze wel meer argumenten tegen racisme vinden of kijken waarom sommige mensen nou zo denken
|
Denk jij dat er in de bijbel argumenten staan waarom homoseksualiteit slecht is, waarom seks voor het huwelijk slecht is, kortom waarom god al die dingen verboden heeft? Nee dus, en die zijn hier ook niet in te vinden.
Antroposofen halen er de meest wazige dingen bij, je kent het wel: dag is licht, nacht is zwart, negers zijn zwart, dus de nacht, dat is slecht enz.enz. (n) |
erm,..
hier misschien tussen? http://www.stelling.nl/simpos/steiner.htm ik ken zn boeken niet zo en wil ze ook niet kennen, zie ik :P alleen als ik zou moeten, dan zou ik ze lezen |
Interessant man, sowieso boeiend om zijn ideeen te doorgronden.
Met Google.com is denk ik genoeg te vinden overigens. |
Onnodige hysterie hier.
Rudolf Steiner - Filosofie der Vrijheid Rudolf Steiner - Natuurwezens Beiden interessant en ik heb er niets van racisme in kunnen ontdekken. Als dat er toch mocht zijn, sla je dat lekker over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |