![]() |
Kan je Palladiums wassen?
Hi!
Ik heb sinds kort Palladiums gekocht, en nu zijn ze door het slechte weer smerig geworden. Ik baal hier enorm van en vroeg me daarom af of iemand weet of ik ze in de wasmaschine kan gooien, en zoja op hoeveel graden?? Alvast bedankt! Groetjes!! |
Mijn zus had de hare gewassen, ze waren iets lichter geworden, maar voor de rest ging het goed, als je ze maar koud wast geloof ik :rolleyes: .
|
In principe kun je stoffen schoenen wel wassen, maar pas op dat het niet te heet gebeurt en niet op een te lang programma. Misschien is het beter om ze zelf in een handsopje te zetten, dan kun je ook wat meer gericht boenen.
|
oke, dan ga ik het maar nu proberen :( hopelijk blijven ze mooi :D
In ieder geval bedankt voor jullie reacties :) |
Waar je wel goed op moet letten is dat je ze gelijkmatig laat drogen. Als je ze bijv. ergens ophangt en al het vocht loopt naar één kant, kun je kringen in de stof krijgen.
|
Revival of the Paladiums?
|
Citaat:
het is of: ik heb sinds kort palladiums, of: ik heb kortgeleden palladiums gekocht. naja, daar ergerde ik me aan. maar je kan ze wel wassen hoor, gewoon op de koudste stand, en in de droger kan ook |
ja het kan wel...
alleen ze krimpen wel een beetje en de wasmachine kan er beetje kapot van gaan..! Dus tip, doe er handdoeken of iets dergelijks bij! |
Citaat:
|
Palladia?
Wat zijn dat? |
Citaat:
|
ja dat kan... mijne hebben het vroeger altijd overleefd iig
|
Citaat:
|
Citaat:
Forumkundig gezien is eXo gewoon irritant :p |
palladium
palladii palladio pallodium palladio palladia palladiorum palladiis palladia palladiis zelfde verhaal voor all stars trouwens? ik werk met all stars aan en ze zijn nu onwijs goor |
Citaat:
|
Hoeft trouwens niet: musea mag, maar museums ook. podiums, podia. ;)
|
ik heb ze ook altijd gewoon in de wasmachine gestopt.
worden ze alleen een beetje vaal van maar dat vind ik mooier |
Citaat:
|
Ja deed ik ook altijd, gaat prima. Gewoon in het zonnetje laten drogen. Maar ze worden wel wat valer/lichter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |