![]() |
Rondemaster [Tour de France Managergame]
www.rondemaster.nl
Net als vorige jaren, het gratis managergame van Rabobank en AD:) We hebben uiteraard een eigen Subleague:) Naam: Scholieren.com (met Hoofdletter aan het begin) Wachtwoord: sport (met kleine letters) Fc Mitros ten Onder gaat voor het podium :cool: |
Ik doe mee, sta ingeschreven onder de naam FR-1908
|
Methuselah
gokwerk :cool: |
is present :D
|
present met teamnaam 'namleem'.
Ik ben pas de zesde deelnemer :( |
Citaat:
|
dat bedoel ik niet, ik bedoel de subleague :eek:
|
ook Mach United is van de partij (y)
|
Citaat:
|
Ik heb ook een team, zal me straks ff aanmelden bij de subleague. Maar ik ga vooral voor de dagprijs een keer, dus ff een sterrenteam maken. ;)
Teamnaam is: David Etxebarria AFCA |
ow ja mijn team is FASSA BARTOLI :)
toepasselijk toch of niet :D |
waarom laadt die site zo langzaam :(
oke ik ben ingeschreven :o |
Citaat:
|
*las andere topic*
moet je het voor elke rit aanpassen? :eek: |
Citaat:
|
Ik maak morge mn team ff...internet is nu te traag
sorry voor jullie maar kdoe nie mee aan subleague :o |
'Present' :D
Onder de naam "Urnie" hehe :p |
Citaat:
|
ik wil me wel inschrijven maar hij pakt m'n geboortejaar niet :S
1982 is toch gewoon een correct geboortejaar???? edit: laat maar, heb me met internetexplorer wel in kunnen schrijven! raar :S edit: 3rd Rock Cycling doet nu ook mee... met een vast team, ga waarschijnlijk niet wisselen :D es kijken hoe ver ik kom |
Ach wat, ik meld me wel ff aan ook..
EDIT: WOW, al 11 deelnemers |
ik doe mee! onder Punkrocker MC!
|
K was de derde deelnemer toen ik me inschreef. Had t hier nog niet gemeld. :o
GoldenBikes :) (p.s. ik win toch wel) :p |
kheb me ook ingeschreven
mn naam is EmilioFCG (duhh ;) ) |
ik wacht nu op me bevestigings email :o
|
het was wel een zoektocht naar goede wielrenners :p
ik had bijna jaan kirsipuu opgesteld maar koos toch voor de onbekende duitser :o jammer dat ik jullie teams niet kan zien :o |
wees blij
|
ik snap er niet veel van, hoe kom ik bij jullie sub league?
|
Rondemaster is me een beetje te veel gedoe.
Mocht er iemand toevallig zich al ingeschreven hebben voor tourmanager.nl dan is hij/zij welkom in mijn (nog wat schamele) subleague De lamlullen. ;) login = blaat ww = poep |
Ik ga winnen, LMD.
|
Citaat:
|
lama
|
Ik geraak nu al niet meer op hun website, wat gaat dat de volgende 3 weken geven als er x mensen gelijktijdig hun stand willen komen bekijken en hun ploeg komen aanpassen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga toch niet aan die rondemaster mee doen
om te kunnen winnen moet je zeker iedere dag je team aanpassen mooi niet dus! |
heb me wel ingeschreven
maar als ik mn ploeg wil maken staat er: De markt is tijdens de etappe gesloten, je kunt je team nu niet aanpassen. :confused: :( |
Citaat:
Een uur na de officiele uitslag kan je je team pas weer aanpassen voor de rit van morgen. |
Citaat:
het was kwart over elf ofzo en het begint vandaag pas om 4 uur :confused: ik doe toch mee :) pieter delatour |
Citaat:
En ik heb nu ook gemerkt dat 't wel erg lang duurt, ik wilde nog een renner veranderen om kwart voor 11 maar het was zo traag dat ik alleen maar een renner kon verkopen en toen was de markt opeens gesloten. Ik heb nu dus maar 8 renners :o :( |
ik sta 2e in tussenstand scholieren leauque :D
|
:mad: wat een f*cking langzame site man :mad: :(
|
Citaat:
ik sta maar 14e ofzo, van de 19 :( |
ach, ik ben zelfs niet gelukt om een ploeg samen te stellen, laat staan me bij s.com in te loggen :)
*gaat nu beginnen met nieuwe poging* |
Doe ook mee, onder de naam Bafana Bafana!!!
|
Dit is niet leuk meer, zelfs midden in de nacht duurt 't 5+ min. om elke aparte pagina te laden.
Zo kan ik m'n team dus niet aanpassen :( :mad: |
Godsamme!!! Express vroeg m'n nest uit voor die rondemaster, is die site slooooooooooooooooooom. Duurt een half uur om 8 renners te verwijderen en 8 sprinters terug te kopen... dat is mislukt, het is 11 uur geweest en nu heb ik gvd niet alle sprinters kunnen selecteren!! Wat een verrotte website zeg.
|
ik sta 13de dat beloofd niet veel goeds vandaag :o
|
Ik speel gewoon met de zelfde als gister mee.
|
Ik stond na gister 3rde:)
Bij mij ging het toch wel vrij snel dat laden en verkopen etc.:o Ik heb nu 9 sprinters in de ploeg:) Vanavond sta ik 1ste:p;) |
Citaat:
en ik was binnen een kwartiertje klaar :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |