![]() |
paddo's en joint slechte combinatie??
khad een tijdje geleden gepadood met wat mensen.
een vriendin van mij ging ziekelijk trillen dus iemand bood haar een joint aan ( om te ''relaxen'') het werd niet minder mijn trip ging fantastish dus ik nam ook van die joint, leek mij wel allright. maar na een tijdje ging het helemaal verkeerd. Ik dacht dat ik dood ging en meer van dat soort enge shit. wat ik me nu afvraag is : Kwam dit door de combinatie met die joint of maakt dat niks uit? zo niet dan wil ik nog wel een keer paddo'en en dan gaat het misschien wel okee :D |
Ik geloof dat wiet de uitwerking van paddo's wel versterkt, maar dat weet ik niet zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toen ik paddo;s had gehad, had ik zelf absoluut geen zin om te blowen,
k heb wel veel sigaretten gerookt, maar joints vond niet echt lekker |
onder mn trips blow ik wel en nooit last ermee
|
oh weed met paddo's kan geen fuck kwaad of je moet z'n sissylichaam hebben wat nieks aan kan. het beste is gewoon om door te gaan smoken waardoor je de uitwerking van paddo's nauwelijks voelt :D
|
Citaat:
|
Draaien is idd moeilijk onder paddo's. Maar als je dan eenmaal je jointje of sjaggie gedraaid hebt ben je er op dat moment ook heel blij mee :D.
|
tering dat was ernstig, een sjekkie draaien in paddo trip :eek:
en toen ik klaar was lag ik een uur dubbel om het resultaat :D |
jah idd het draaien onder een trip... kzat 2 weekjes geleden in een trip echt hard te gaan op die tekentjes die op de smoking green zitten... maar na een tijdje had ik m :cool: :D. tja zoals ik hier lees een vaak voorkomend "probleem" :D:D
|
Citaat:
|
Als ik onder m'n trip een joint rook merk ik het echt 100%. Je zit ineens nog veel dieper in de trip en je krijgt nog veel meer informatie te verwerken. De 1e trip had ik er lichte moeite mee, maar nu kan ik het zonder problemen combineren. :D
|
Als ik t me goed herinner (wat op de gebruiksaanwijzing stond :))
Als je vantevoren blowed dan duurt het langer voordat de paddo's werken als je het na het eten van paddo's gebruikt gaat t sneller werken. (ik weet het niet meer 100% zeker) |
Ik vond het raar maar extra lekker om te blowen onder de paddo-trip
|
Citaat:
|
Ik rook tijdens mn trips nooit joints, heb er nooit echt aan gedacht of trek in gedacht...
Ik heb 1 bad trip gehad, en daarvoor had ik wel geblowd, en nou weet ik niet meer of ik wel vaker heb geblowd voor een trip, dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar ik denk van niet... Na mn trip (dan ben ik nog steeds niet helemaal "normaal" maar ik trip iig niet meer) heb ik wel een paar keer een joint gerookt, en soms merk ik er dan niet zo heel veel van (zeg maar minder dan als ik normaal een joint rook), maar een keer was het ook echt helemaal fantastisch, stoneder heb ik zelden meegemaakt, zeker de moeite waard ! |
Ben het er mee eens dat t slecht combineert, altijd als ik er wiet of hasj bij doe word alles vet chaotisch in me hoofd, (en met het versterkende effect van paddo's is dat NIET COOL :( )
terwijl de keren dat ik niet erbij blowde ging het allemaal vet lekker ik raad dus aan: GEEN WIET erbij :) :cool: |
niks is zo lekker dan in een natrip een paar lekkere joints te roken (y)
|
een joint draaien, en roken is gewoon zwaar tjill. een constant terugkomend ritueel :)
|
Citaat:
me is gonna eat mushrooms for the first time :d:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe valt bier eigenlijk met paddo's
van te voren of erna ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nooit problemen mee gehad om joints te roken tijden het paddo trippen. en een paar biertjes er bij drinken kan ook geen kwaad, als je maar nie te veel gaat zuipe, Het is wel lagge om als de trip afgelopen is vet te gaan zuipen, word je wazig dronke van dan ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |