![]() |
Mijn-Jij
Simpele Ziel en Slaap en Zacht
Luister Lang en Liefde en Lacht Zuivere Zin en Zing en Zacht Struikelt Naar en Strand en Nacht Heb.Mij.Lief Voorzichtig, mijn. Luister, voel, kijk, nee staar. Aandachtig. Luchtig. Zwaar. Ik ontspan mij. Ik ontspan mijn schouders. Ik ontspan mijn hersens. Onder de warme zachte veren van moeder Kloek. Als een ei, een gloeiend ei. Ik ben. Ik leef. Ik adem. Ik ervaar. Rustig maar. Alles.Komt.Goed |
apparte vorm, zeer orgineel (Y)
ik kan er geen kritiek op geven, ben niet bekend met deze vorm van dichten en weet niet hoe iets beter of anders zou kunnen |
Tussen al het vuil hier.(y)
|
Beiden bedankt :)
Ik heb wel nog 1 aanpassing gemaakt: Onder de warme zachte veren van moeder Kloek is nu Onder haar warme zachte veren Verder ben ik ook niet bekend met de stijl ofzo, het was iets wat er gewoon uitrolde zonder erover nagedacht te hebben. De eerste 4 regels heb ik wel wat mee geknutseld maar de rijm in de rest is bijvoorbeeld helemaal per ongeluk. Mja, bedankt! |
Citaat:
Betere verandering (y). het eerste gedeelte spreekt me niet aan, maar het tweede gedeelte is echt heel goed:) Mooi. |
2 mooie Stukjes Poëzie, blijf schrijven blijf posten (y)
Grtsx Mariamne |
Citaat:
Groetjes, Johan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |