![]() |
[tekening] meisje/ elfje
Hallo hallo,
Ik wil heel graag horen wat jullie er van vinden. Of jullie het leuk vinden, of niet natuurlijk. En wat ik de volgende keer anders moet doen of wat ik er nog aan kan verbeteren. Alvast bedankt :) http://images.cu2.nl/cu2.nl/146/011/8/pics/0.jpg |
Ik vind m echt lief....... (y)
Mooie kleuren ook Misschien kan je ook eens zo iets maken met een vlinder.....? |
Doet t heel goed als kinderboek illustratie stijl :) Top (y)
|
Heel mooi
|
Zoals altijd: (y). ;)
Misschien zou je de onderkant van de jurk iets anders kunnen doen...? Ik weet niet precies wat het is, maar ik vind hem te wijd en te 'lang' (in de breedte) oid...maar misschien is dat persoonlijk. :) |
hij doet 't niet :(
kruisje (n) |
Citaat:
|
Als het goed is, doet ie het nu weer. (De vraag is, voor hoe lang?)
|
hij doet het idd weer.
Erg leuk!! Echt super schattig gezichtje, ook de kleuren zijn top! |
Citaat:
Mja, over die onderkant van de jurk. Het klinkt misschien een beetje stom, want ik heb zelf om je kritiek gevraagd, maar ik ben het er niet mee eens. Ik vond de rok leuker wijd. Misschien is dat inderdaad persoonlijk. De volgende keer zal ik hem ook eens anders proberen. |
echt ultiem schattig! en zorgvuldig uitgewerkt... (y)
Die jurk zit onderin inderdaad best ver naar buiten toe, het uiteinde zou naar beneden vallen ipv iets naar boven staan. Maar dat geeft er wel een grappig en luchtig karakter aan.. :) |
Ik vind 'm echt heel mooi!(y)
Inderdaad zo prentenboek-achtig. Gaaf hoor. :) |
Haaa, nog eens een tekening van jetteke.
Ik herinner me nog dat je vorige tekeningen top waren en over deze kan ik eigenlijk niks anders zeggen. Zeer schattig! Heb er niks op aan te merken :). |
Mooie stijl, inderdaad prentenboek-achtig. Ik herinner me plotseling een soortgelijke tekening van een wieg in dezelfde stijl. Dat was jij ook geloof ik :)
|
prachtig! (emin agrees!)
wil jij mijn kinderboeken illustreren..;) |
eeeccchhtttt zoo lief, ik vind het superleuk wat je maakt (y) :)
|
Hee!!!
Wauw! Dees is vet!! Ik zag de topictitel en ik dacht blurgh weer zo'n stomme crappy ass lame manga wannabe fake ding maar dit is echt heel cool! Heb je meer van dit spul? |
erg mooi. ik vind het geweldig ingekleurd
|
hartstikke mooi......verhoudingen kloppen ook precies :D
|
Citaat:
|
gossie hee :o *maakt buiging*
Leuk dat jullie hem leuk vinden :D . Ik vond alleen dat die vleugels vast nog wel leuker ingekleurd konden worden. Hebben jullie daar nog tips voor? Met meer kleur ofzo? |
Citaat:
|
is wel mooi , !! maar als elfje zouk liever iets mysteriuezers willen , is wel mooi gedaan hoor
|
Super, laat me ff weten wanneer t eerste boek uitkomt kee? ;)
(y) |
Wat schattig :)
Jammer dat het plaatje er niet helemaal oppast. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd erg leuk voor een kinderboek!!
|
Citaat:
|
Heel schattig. Lijkt op die ene vents stijl. Grmblgrmbl ben ik z'n naam vergeten. Die man uit Indonesië.
|
Citaat:
Wat de tekening betreft - gaaf. Je hebt duidelijk een eigen stijl. :) Meer heb ik er niet aan toe te voegen. |
Thé Tjong King. Dat duurde lang! Nou kan ik alleen geen plaatjes vinden...
http://www.lambiek.net/artists/tjong...riefje2000.jpg http://www.leesplein.nl/assets/boeke...9026994818.jpg Zijn stijl. |
hoe kleur je die plaatjes eigenlijk in??
krijt? |
Citaat:
('k denk meer iets van (aquarel?)verf oid...) |
Heel mooi gemaakt :)
|
Heel erg mooi.
:o |
Citaat:
Waterverf, ja. |
erg leuk...! zeker wel
|
:eek:
Wouw, echt ont-zet-tend mooi! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt een lievig meisje :)
Heb al vaker tekeningen van je gezien, vind ze echt super! Ze kunnen wat mij betreft zo in een kinderboek |
je moet kinderboekenillustrator worden :)
de stijl is heel herkenbaar; ik weet alleen niet de naam die ik zoek. Misschien de boeken van Tommie en Lotje, nee of wel hmm |
doet me aan de kleine prins denken
mooi (y) ! |
Heel erg leuk!
Zeker een hele coole stijl.. ik vind op zich niet persé dat je nog iets aan de vleugels moet doen eigenlijk, de simpelheid van de kleur vind ik wel in het geheel passen en anders wordt het misschien wat druk. 1 opmerking trouwens want.. je ziet de rechter onderste helft van de vleugel, zou je niet ook nog een stukje van links moeten zien (zo laag lijkt ie wel te komen..). Niet dat het stoort maar viel me op. (hij zou natuurlijk zo kunnen zitten dat je hem precies niet zit, maar toch) |
Erg mooi! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |