![]() |
bekende forummers
wie zijn de bekende forummers?
|
zijn dr zoveel
|
ik :p
|
Wie? :D
|
de bekendste!
|
he
|
vertel eens wat over die evito?
|
ik niet :)
|
hmm, dat zijn er aardig veel ja........
` |
Citaat:
|
ik op geen van mn nicks
|
Iedereen is bekend op de een of andere manier. :)
|
Geen idee. :o :)
|
*houdt zich klein en hoopt dat ie niet opvalt*
|
WolterB is de aller-allerbekendste forummer. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was wel bekend... ;)
|
Nare man vind ik het bekendste
|
Wie kent tante poesiefox nou niet? :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De naam Nare Man zie ik overal en Secreet ook wel vaak
|
Citaat:
uh ih eh |
Ik.
|
Citaat:
|
Ik vind mezelf wel bekend.
|
ik vind me ook wel bekend.. iedereen liep eerst altijd op me te zeike.. dus denk dat ik wel irritant meisje ben..
maar nu valt dat wel weer mee geloof ik:) nare man, poesiefox en fleed admiral zie ik heel veel zijn wel bekend |
als je bedoelt wie ik vaak zie?
******** Tandpasta WolterB Owlbeer Assasin Nare Man Leonoor en vast nog een heleboel mensen die ik nu ff vergeet |
moonmonckey, terror koe, nare man, anneee, wolterb, keysersaus, ...;) , leonoor, tofke, koen, bazz, owlbeer, bloempjuh, poesifox, wawl, smart, daantje, bokky,
euhh ik heb gewoon van elk deelforum er even 1tje genoemd |
Citaat:
|
Ik niet.
|
Toffe-Tjik
ikke vind haar geweldig. |
:rolleyes:
|
Dminor...
En dan bedoel ik niet dat ie hier bekend is (nouja misschien ook wel, dat weet ik verder niet precies), maar gewoon IRL. Alleen ben ik er nog niet achter wie hij dan wel niet precies is :D |
Citaat:
|
Citaat:
Het is alleen Fleet Admiral... met een T... :p ;) En ja, jij bent ook wel bekend. *zucht* Ik ken zo'n 500 nicks hier... moet ik dan gaan kiezen wie de bekendste is? :confused: Kan niet. |
Citaat:
|
Alleen al uit dit topic vallen voor mij ********, nare man, wolterb, terror koe, paranoide, vampiria, stefanlovertje, fleet admiral en bazz onder 'bekend'.
|
Citaat:
|
Pfrt, "bekend" is veel te abstract, per forumonderdeel zou je dat nog kunnen PROBEREN te zeggen...
|
er zijn d'r zoveel . . .
|
Citaat:
|
de forumbazen zijn wel bekend...
|
K-Master-K is in ieder geval de beruchtste, maar de beroemdste.... Tja, ik dan toch maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |