![]() |
Morgen sollicitatie gesprek!!!Tips?
Eindelijk maar toch hoor ik iets van mijn vele sollicitaties en morgen mag ik om half 12 verschijnen bij de videokring voor een gesprekje...
Hardstikke fijn natuurlijk, maar hoe bereid je je voor op een sollicitatiegesprek met als functie: baliemedewerkster? Heb wel vaker sollicitatie gesprekken gehad, maar nog nooit voor zo'n functie. Ik zou dus bij god niet weten hoe ik me hierop moet voorbereiden en OF ik dat uberhaupt wel moet doen of gewoon alles over me heen moet laten komen... Ik weet namelijk bij god niet wat er komen gaat. Iemand tips ofzow? |
gewoon niet op voorbereiden als iets erg is zijn het wel standaard vragen met erop geoefende antwoorden(vind ik dan)
Maar gewoon alles op je af laten komen, voor in de videotheek is het niet veel anders dan voor achter de kassa, alleen verhuur je dan films, en zet je ze weg en pak je ze ff. Veel succes morgen |
gewoon zoals je een 'standaard' sollicitatiegesprek voorbereid, dus antwoord weten op de meeste vragen die ze kunnen stellen (de ergste die ik heb gehad vond ik nog wel: noem 3 sterke en 3 zwakke punten van jezelf).
succes! |
Oke, zal eens even bedenken wat ze kunnen gaan vragen... Bedankt in ieder geval, hoop dat ik er wat aan heb...
|
Citaat:
|
zeg nooit je werkelijke leeftijd, ik had ook een solicitatie gesprek en ik zei mijn echte leeftijd, maar kwas te jong :( (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
liegen over dingen is inderdaad helemaal niet verstandig. eerlijkheid duurt het langst. als je liegt over je leeftijd (wat je inderdaad op internet wel zou kunnen doen) en ze komen daar achter, dan ben je nog niet jarig en word je waarschijnlijk sowieso per direct ontslagen. |
De vraag der vragen:
Waarom wil je bij ons werken? :rolleyes: ;) |
Citaat:
Het ging volgens mij wel goed, ik hoor aan't eind van de maand of ik erin zit. Er zijn van alle kandidaten maar 5 op gesprek uitgenodigd en daar was ik 1 van. Ze vonden mij heel volwassen en iemand die stevig in haar schoenen stond en geschikt was voor het werk. Ze hebben vanavond nog een kandidaat te intervieuwen en volgende week nog 1. Uiterlijk eind van de maand hoor ik of ik mag komen werken... |
(y).
duurt wel lang overigens. ben benieuwd! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |