![]() |
Wat aan te doen bij een diploma uitreiking?
Tsja zeg het maar... ik weet me geen raad :(
Een broek is zo standaard... iig :) |
Een galajurk :rolleyes:
|
Citaat:
|
niks aparts, beetje netter dan normaal.
|
Gewoon nette zwarte broek met iets wat meer 'bloot' erboven, had ik ook (y)
|
ik had een week gelden ook mn diploma-uitreiking, en ik zal je ff vertellen hoe iedereen er uit zag. Een aantal jongens was in pak, een aantal meisjes hadden speciaal kleren gekocht, of een deel van hun gala-kleding aan met iets normalers erop/eronder. Sommigen waren in hun normale kleren en anderen weer iets netter dan normaal. Het maakt dus eigenlijk niet uit, ik ging als 'mezelf' eerst wilde ik mn galarok aan doen maar ik voel me daar helemaal niet zo fijn in dus....die ging weer uit:)
|
(-> Eindexamenforum?)
|
Volgens mij had bij mijn diploma-uitreiking iedereen gewone kleren aan.. misschien een beetje netter dan normaal, maar er waren geen meisjes in gala-jurken of jongens in pak..
|
nou iedereen had bij ons wel nette kleding aan behalve ik.. ik liep gewoon in me gewone kleren..
maar een zo 'n jonge ech waardat was erg :eek: hij had van dat lange zwarte haar, een baardje en bakkebaarde.. had hij een lange leren rok aan, en een shirt met gaten zo'n gaas zeg maarin dat zo hoorde zeg maar.. en had hij daar zelf nog gaten bij geknipt.. had hij over dat shirt een of ander kruis om zijn bovenlijf heen van stekels en punten.. en had hij ringen aan die zo lang waren als je vingers met scherpe punten!!!!! :eek: afschuwelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een fruitpak.
Framboos is mijn favoriet of een braam *houdt zich in met rolleyen* |
Iets waar je je lekker en mooi in voelt?
*wilde gok* |
Citaat:
:p |
hoezo,... wat wil je nog meer?
............ *is ff aan het dromen* ..... yeah baby!! |
Citaat:
|
Citaat:
euh,....... wat zou daar mis mee zijn? ........* is even aan het dagdromen*...... Dat ziet er smakelijk uit! schatje?!? |
Citaat:
Al duurde het even voor ik hem door had :D |
Ik had gewoon een blauwe, beetje nette, broek aan en een gestreept hemdje. Daaronder had ik beige slippertjes (eigen keuze, heb daarna wel van veel mensen gehoord dat het eigenlijk een beetje ongepast was :mad: omdat ik 4 keer het podium op moest)
|
Citaat:
|
Ja hij stond al op het eindexamenforum.
Ik sluit em. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |