![]() |
Het heilige W teken...
Wat vind je nou van die mensen, die altijd zo stoer op foto's staan met hun vingers gekruist en hun neus in de lucht.
(y) |
westerzijde restecp...
beetje jammer altijd |
al die rap-knaapjes zijn gewoon dom
|
Aight. Ik vind dat echt ontzettend irritant en stom. :)
|
Ehm...kansloos?
|
Citaat:
|
volgens mij denken al die rappertjes alleen maar aan homies, bitches, goud, merkkleding en snelle sportwagens
|
Westside, dat soort lui weten 2Pac, eminem en halve eurocent zijn en denken daarom dat ze een G' zijn. Zielig
|
lol
Is er niemand hier die stiekem toch ooit zo is gefotograveerd |
Er bestaat geen foto van mij waarop ik zo sta. :)
|
Gelukkig niet zeg!
allemaal puberale kindertjes die te vaak ali G hebben gezien. |
Ik vind dat maar fout en vaag. Is dat cool ofzo om met een W in je vingers op de foto te staan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(n) in het kwadraat.
|
Citaat:
En Eastside heeft dan de E... maar wat doe je als je uit Texas komt... (centraal???) Hoe ben je dan "kewl"? |
Post eens een plaatje van zo iemand dan,
|
|
Vet koel.
|
Citaat:
|
Dat zijn momenten waarop ik mensen die de woorden 'die jeugd van tegenwoordig' in de mond nemen, enigszins kan begrijpen...
|
Citaat:
|
Slecht. :)
|
|
|
Citaat:
|
Triest
|
Boefjes zijn het. Eigenlijk mag alleen thugz-angel het :p ;)
|
Tjah... motten ze zelf weten maar ik vind dat als je zo op een foto staat nogal dom :o als je die foto's van Acey bekijkt :o
|
|
Ik vind het echt straight up wicked,yo.
dat zijn mijn homies, mijn posse weet je wel. samen met mijn thug-bitches ga ik met mijn lowrider vet in de ghetto ehm.....bling bling? ... nee, ik kan het gewoon niet. :( ik schaam me diep... |
Citaat:
|
en dat... eeuh wat is 't... horns (?) tekentje dan??
\nn/ ?? |
ik dacht al, dit topic is toch niet gewijd aan mij :o;)
|
Citaat:
Meer deze: \X/ |
Ik ken serieus iemand die ruzie kreeg met n ander omdat ie dat (W maken) naar m liep te doen.
Degene die 'begon' bedoelde het niet serieus (een wijk in Uithoorn heet Meerwijk West dus iemand kwam met een flauwe grap die werd opgevangen door zielig persoon in kwestie). Hoe diep kun je zinken. |
Yo man, ze zijn vet koel man, weet je wel.
|
Ik snap het nut er niet van maar goed... wie ben ik?
|
kansloos, meelopers, waardeloos, sneu, wannabe-negerposse-negers.. etc. etc. etc. etc.
maar mensen doe vooral wat u niet laten kan |
http://beta3.badassbuddy.com:8081/im...m-westside.gif
Westside, Nigga... Aight! |
Leuke topic. :p
|
gege halve eurocent :D
majha... ik vind het nogal stom, maar als t voor de grap is kan ik er nog wel om lachen hoor |
tsja. Als je zo wél mooi op de foto denkt te staan moet je dat vooral doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |