|  | 
| 
 Blood: The Last Vampire http://www.moviemeter.nl/covers/img03645.jpg  http://pic8.picturetrail.com/VOL250/...0/28526599.jpg Dit is gewoon geweldige anime met adembenemende beelden en een fantastische griezelige sfeer. Het is alleen erg jammer dat het maar 47 minuten duurt. Ik hoop dat er ooit een langere versie wordt gemaakt. Iemand gezien en wat vond je ervan? Voor degenen die hem willen zien -> hij is te downlaoden bij KaZaA. | 
| 
 Erg sfeervol, maar verder niet meer dan vermakelijk. | 
| 
 ik had em van iemand geleend op DVD Mooi gemaakt, aardig verhaal. maar ik ging niet echt uit m'n dak ofzo | 
| 
 heel mooi getekend...alleen te kort. | 
| 
 Prachtige korte tekenfilm, ademt sfeer uit, best goed verhaal.  Ik was best onder de indruk toen ik m zag :) | 
| 
 Mooie film, mooi getekend, alleen niet zo super boeiend, maar zeker als je er van houd wel een toppertje denk ik :) En wel kort jah :( | 
| 
 Ik vond het korte ervan juist wel prima zo. Lekker compact, overzichtelijk. Niet al te diepgaand verder, maar de sfeer is subliem, en de animatie ook. Eén van de betere anime. | 
| 
 Prachtig (y) als ie te langer had geduurt was ie vast te langdradig geweest, nu is et echt perfect. top animefilm :) | 
| 
 *zet em bovenaan z'n 'nog te kijken' Anime lijst* 45 minuutjes kunnen er wel vanaf.. @ kakashi: Ook Naruto verslaafd?:p:cool: | 
| 
 Stijlvolle anime. Helaas iets de kort, dus hoop ik dat we op een prequel/vervolg kunnen verwachten. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 COOL!    alleen.... :( ze zijn m daar toch niet aan het vermosselen he?! :confused: HUMANS ALWAYS DO THAT!!!!!! :( :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: xx vampire | 
| 
 De animatie is echt geweldig.. Maar hij duurt veel te kort.. Erg jammer, had een goeie film kunnen zijn.. | 
| 
 Nog een goede vampieranime: Vampire Hunter D: Bloodlust Zelfs de dub is goed..... | 
| 
 Citaat: 
 Vond de actie geweldig. | 
| 
 ik heb hem ook gezien en wat ik me afvroeg: aan het eind zegt die lerares: vermoord ze net als ons haar eigen soort en je ziet daarvoor dat ze bloed geeft aan de demon die bijna dood is. betekent dit dat ze die demon voedt om hem weer levend te maken en ze de kant van de demonen kiest? anyway, toffe film! | 
| 
 Het uppen van een topic dan bijna 4 maanden oud is is niet de bedoeling. In het vervolg kan je beter een nieuwe openen. Gesloten. | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |