![]() |
Penis of Vagina?
Wat vinden jullie mooier om te zien... oke de jongens zeggen de vagina en de meisjes de penis maar als je eerlijk bent. Ik kies denk wel voor de vagina. Het bestaat uit veel onderdelen en is zacht enz. Een clitoris dat uit een schuilplekkie komt en dan 4 lippen + 2 gaatjes. HEeeeel ingewikkeld dus wel apart :) Zoals de vrouw ook is :D
|
Penis. Vagina's hebben allemaal van die rare fladdertjes en rimpeldingetjes, penissen zijn mooi glad:)
|
Ik vind een penis gewoon een grappig ding :D (en lekker zacht en warm)
Qua mooiheid ga ik toch voor de vagina. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vagina, lekker zacht en soepel! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut :p ik bedoel vagina :o
|
penis. zeker te weten..
en om te zien hoe zo'n proces dan gaat als ie een stijve krijgt.. en verder eens met de rest: mooi glad en geen ribbeldingetjes en uisteeksels enzo en lekker warm etc.. vagina vind ik niet mooi.. en al helemaal die van mij niet! |
Citaat:
mn vriend moest lachen en vroeg waarom dan... Hij vond t wel leuk dat ik er zo over dacht en het zo verwoordde.. |
Citaat:
|
LM is weer heerlijk serieus. :rolleyes:
Maar goed, ik ga 100% voor de vagina. :o Een penis is, tja, een penis... niet anders dan een hand voor mij. Een vagina is, tja, een vagina... toch wel meer dan een hand. :o En ja, ik denk dat ik maar beter eens kan gaan slapen. :p |
Ahum ik heb 1 penis in mijn leven gezien en vastgehouden in stijve toestand, en nou ja ik had wel wat gedronken maar ik kreeg toch de slappe lach !! niet normaal, wist me echt geen raad " met dat ding " :o
Arme jongen, moet door een hel gegaan zijn....straks heeft die er een trauma aan overgehouden. In ieder geval was dit wel een van de meest komische momenten van mijn hele seksgeschiedenis ( die nog niet zo vol is hoor ;) ). Ik ga dan toch maar voor de vagina, die ben ik gewend, ken ik tenminste en vind ik niet zo'n raar slurfje.... :p ( sorry jongens .... :D ) |
Citaat:
*ligt naast z'n stoel* |
Citaat:
mikken enzow :p |
Citaat:
Zelf ga ik toch voor de bloeiende roos tussen de beentjes van het vrouwelijk geslacht. Maar ik denk dat voor velen geld, dat ze of kiezen voor hetgeen dat ze gewend zijn omdat ze het gewend zijn, OF kiezen voor datgeen dat ze niet gewend zijn, omdat ze het niet gewend zijn. Het is nu eenmaal lastig een niet partijdige blik te hebben, aangezien je van je leven nog nooit het andere geslachtsdeel als hetzelfde hebt kunnen ervaren... de stemmen zullen toch heel erg beïnvloed worden hierdoor. Hmmm, misschien dat iemand die van beide geslachten kan genieten (Bi-sexueel persoon) een wat meer eerlijk verdeelde mening kan inbrengen... alhoewel het daarbij uiteraard ook nog maar net de vraag is of de sexe van die persoon zelf geen rol in de keuze speelt. (overigens wel opvallend, dat nog geen enkele jongen heeft gekozen voor zijn eigen geslacht en de dames al wel) |
ik ga voor oren, geslachtsdelen zijn niet zo interressant... Noemt men dit een fetisj? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'fetisj m -en 1 (klein) voorwerp, inz. afkomstig ve geliefd persoon, dat iem in een (ziekelijke) verrukking brengt; 2 (afgodisch) vereerd voorwerp of dier Het feit dat jij oren interessanter vindt dan geslachtsdelen is geen voorwerp, en dus geen fetisj. Of oren voorwerpen zijn valt te betwisten:) |
Citaat:
doet mijn vriend ook.. vind t ook heel leuk. en soms ga ik dan prate en dan vrage stelle en dan laat ie m knikken en dan stel ik expres vraag die ie met nee moet beantwoorde :D ;) |
Citaat:
|
Ik denk penis. Omdat ie zoals veel meisjes zeggen lekker glad is enzo. Maar heb om eerlijk te zijn nog nooit een vagina van dichtbij gezien dus kan niet goed oordelen...
|
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik een vrouwenlichaam mooier dan een mannenlichaam. De vagina vind ik dus ook mooier dan een penis, ik kan er nix aan doen, maar ik vind dat dus echt een lelijk ding.
|
Citaat:
penissen vind ik over het algemeen mooier dan vagina's, zie uitleg sarahbressers. |
Citaat:
zelf vind ik btw de vagina ook een stuk mooier, al die friemeltjes en fluppeltjes zijn juist leuk. een penis hangt of staat daar maar een beetje: stom ding! |
Citaat:
|
Ik vin het er beide voor geen meter uitzien :D Maar omdat ik zelf al een vagina heb... dan vin ik een penis toch leuker, wat... functioneler dan nog een vagina :P
|
Een penis is in ieder geval een stuk plastischer dan een vagina...
|
Citaat:
|
Citaat:
Des al niet te min neemt het niet weg, dat het wel degelijk ook een bloedende roos is, aangezien eens in de maand die dames toch hun periode hebben. (vertrouw nooit iets wat voor 3 tot 7 dagen bloed per maand en maar niet dood gaat :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik de eerste jongen ben die dan penis stemt...
tja... ik denk gewoon omdat het zo'n simpel ding is, niet zo ingewikkeld met allemaal frutsels :p |
penis. in erectie slap is de vagina mooier. slap lijkt het net een augurk die verschrompeld is (bij mij komkommer :D )
|
Citaat:
|
Ik ga zeker voor de penis. Die heeft iets heel aparts en geils, iets oerachtigs. Penissen fascineren mij al jaren... :o :D :cool: (y)
Ripper |
off-topic: op een forum hoef je je mededelingen niet te ondertekenen met je naam.
Penis, natuurlijk. Wat als ik moet pissen in de buitenlucht, en ik blijk een vagina te hebben?? Ok, het ging om uiterlijk, geloof ik. Dan toch maar vagina. |
Ik vind het geen van beide mooi om te zien eerlijk gezegd.
|
Citaat:
Ripper |
Citaat:
Met hoeven bedoel ik dan ook precies dat het niet moet, en dat je het wel lekker zelf mag weten. Niet de beschermers aan de onderkant van de benen van een paard. |
Penissen zijn echt grappig. Volleyballen op het naaktstrand, ik lig dan echt iedere keer dubbel. En een piemel kun je hoofddoekjes omdoen, of een rokje. Ooow, heel grappig hoor.
En hoe is het mogelijk dat zo'n miezerig slurfje zo'n erorme paal kan worden? Ik sta er steeds weer versteld van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vagina is mooier dan penis..
*mijn bescheiden mening* :D *toelicht* vagina's zijn gewoon tov.. met al die flapjes en dingetjes.. superinteressant.. alleen lastig als je moet plassen en er is nergens een wc in de buurt. :) |
Vagina. Die is tenminste niet zo lomp en oninteresant als een penis. bij een vagina valt er tenminste iets te ontdekken
|
kvind ze allebij niet echt mooi
maar volgens mijzijn ze ook bedoeld om mee te neuken, en niet om er geweldig uit te zien O_o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |