![]() |
Goo Goo Dolls
Hoi Hoi!
Even ter info, er is geen band waar ik meer van hou dan de Goo Goo Dolls!! Maarreh, wat is jullie favo nummer? Oh jah, ik loop achter ofzo komen ze nog in concert in NEDERLAND??? offeh op een of ander festival ´Nieuwe´ album (gutterflower) vind je dervan??? Tell me all about them! |
heb een hekel aan hen
zeikband... |
Wederom een draak van een band.
|
Die kan ik dan wel weer waarderen, al vond ik de nieuwe cd kut.
leuk detail: ze zijn ooit begonnen als grunge/punk band. en hebben daar ook 2 cd's vol van opgenomen |
Tsja Iris natuurlijk :)
|
slide
|
Acoustic #10 is wel mooi...
Ik heb de cd Dizzy Up the girl, zoals velen neem ik aan. De laatste cd had ik gehoord maar vond er niet zoveel aan, ook omdat ik niet meer echt naar dat soort muziek luister. |
goo goo dolls behoort tot het type bands dat ik verafschuw.
|
Het klinkt als dikke stront door een trechter, opgevangen door herr Ullrich's snare
Maar ja, das mijn mening |
Citaat:
Ik vind een van de betere nummers van de Goo Goo Dolls btw even Acoustic #3.. Zo´n ´sample´ (zoals k da noem) van 2 min. Best wel cool! |
Citaat:
ok.. |
oh ja... #3, #10 whatever.
|
ow daar heb ik 4 jaar geleden nog een cd van gekocht :)
is wel okee nog soms.... weet niet meer wat mn lievelingsnummer was... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar iris is wel n mooi liedje. |
Ja, 'vroeger' toen ik 13 was en een beetje smaak begon te krijgen vond ik ze vet. Vooral de wat oudere albums zoals Superstar Carwash. Nieuwe album vind ik niks.
|
Citaat:
|
Iris en black balloon
|
Ik heb Dizzy up the girl.. vond ik altijd wel een leuk album, maar ik heb hem nu al tijden niet meer geluisterd..
|
Citaat:
Ten tweede, ik geef VOORBEELDEN het hoeft niet zo te zijn, je kan ook weet ik veel waar naar luisteren maar als je zo´n uitspraak post, van tis gewoon zwaar triest die muziek van de goo goo dolls... wil ik weten waarom waar je dan naar luistert... nie zo zwaar opvatten allemaal zeg |
Ik ken alleen de een of twee hitjes die ze ooit gehad hebben.. Toendertijd waren dat wel aardige nummers vergeleken met de overige popmuziek op dat moment, nou zouden ze dat waarschijnlijk nog steeds zijn maar toch niet mega geweldig muziek helaas..
|
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaai
|
iris en broadway vind ik geweldig
|
ik vind het waardeloze bagger, hoewel Iris nog wel aan te horen is
|
Iris, Black Balloon en Here is Gone zijn wle aardig
|
Ze hebben erg coole liedjes. Iris blijft zoo ontzettend mooi..
Black Balloon en Slide en nog een paar liedjes ook wel.. :) |
Iris. De rest vind ik niks aan, niet dat ik de moeite heb genomen om ze te beluisteren..
|
Iris is mooi!
|
Goo Goo Dolls (y)
Iris blijft favoriet. :) |
kheb dizzy up the girl en nog een cd daarvoor..
ik vind het mooie muziek maar ik luister er niet meer vaak naar... als john de liedjes zingt vind ik het goed. Die andere klinken een beetje gaar. goo goo dolls zijn cool, maar niet echt iets waarik op ga liggen wachten tot ze weer cds uitbrengen zeg maar |
iris en slide vind ik wel goed
|
eerlijk gezegd ken ik niet veel van ze, waarschijnlijk blijft dat ook wel zo, maar dat ene nummer wat zo bekend was (and i dont want the world to see me, cause blabla) is wel erg lekker!
edit: en nee Deadnation, ik ben niet aan het versoften ;) |
shit mensen, ik moet nu de cd gewoon weer ff horen. WHYYYY
ach..eigenlijk valt ie wel mee. Johnny zingt idd beter en zijn liedjes zijn cooler, die dikke bassist kan er niks van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slide, duh.
en iris blijft natuurlijk mooi :) |
Citaat:
|
Hmm nee ik houd meer van trance en slipknot eigenlijk.
|
Heerlijke band :D (y)
favo nummer is zeker Black Balloon, daarna Slide en Iris. |
Citaat:
*of ze in Nederland komen?? geen id... zijn ze niet vorig jaar nog geweest??? *nieuwe album nog niet gehoord |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |