![]() |
Borstspieren trainen
Weet iemand hier een oefening hoe je je borstspieren kan gaan trainen? moet dat met gewichten of kan het ook zonder???
|
Je kunt je 2 handen vlak tegen elkaar aanzetten en dan duwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan je ook gaan opdrukken, probeer dan wel je handen zodicht mogelijk bij je lichaam te houden, zo pak je meer je borst, hou verder van je lichaam hoe meer je je tricep traint, veel succes maar met een oefening redt je het niet he. Na de vakantie zal ik er nog eens een paar posten. O ja je kan ook schuin bankdrukken, dit kan wel alleen in de sport school. ps: Je moet echt niet denken dat je zo'n grote borstkast krijgt wat je op tv ziet, zet dat het eerste jaar maar uit je hoofd, als dat echt je doel is. Moet je 3 keer per week trainen, je hele voedings partroon radicaal omzetten en heel veel trainen, maar hoezo perse je borstkast? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu even de reden waarom precies je borst trainen? |
Citaat:
|
je kan het beste gewoon naar de sportschool gaan! of een setje met dumbles kopen!
|
Sportschool lijkt me idd het beste... daar kun je natuurlijk véél meer doen dan dat je thuis een beetje met een setje dumbles aan gaat zitten kloten, en bovendien lopen daar ook trainers rond die je een beetje kunnen begeleiden enzo. Bij een béétje sportschool krijg je ook een trainingsschema, zodat je weet wat je moet doen en jezelf niet overtraint.
Als je gewoon wilt dat die spieren een beetje zichtbaar zijn dan lukt dat best met twee keer in de week anderhalf uur trainen. Alleen als je echt in zo'n opgeblazen aap wil veranderen zul je meer moeten doen, maar volgens mij is dat sowieso niet de bedoeling ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |