![]() |
onregelmatige hartkloppingen
Hallo mensen
Ik heb erg vaak last van onregelmatige hartkloppingen en ik kan er slecht van slapen en alles, het gaat als volgt: Meestal wacht me hart een sec met kloppen en daarna pompt ie in 1 keer hard door! en vaak komt er daarna zo'n rush door m'n kop heen het is best wel hinderlijk en ik ga denk ik wel binnenkort effe naar t ziekenhuis, maar goed, heb iemand het nog meer of weet iemand hier iets over? FENKS Reemz |
Hey,
Ik heb verschillende hartafwijkingen en zo ook hartritmestoornissen, het is erg belangrijk dat je naar het ziekenhuis gaat. Je krijgt dan waarschijnlijk een holter, dat is een apparaatje dat je 24 uur moet dragen en elke hartslag opneemt, dat kun je gewoon thuis doen. Suc6 ermee, En wel naar de dokter (cardioloog) gaan!!! |
Je zult inderdaad naar een cardioloog moeten gaan. Zoals Nolita al zei, zal je waarschijnlijk een 24 uurs-ECG krijgen. Hartkloppingen komen vaker bij ouderen voor, maar bij jongeren ontstaat het meestal door alcohol, roken en koffiegebruik. Het is tegenwoordig heel goed te behandelen. Maar ga eerst maar eens naar je huisartsdie kan je doorverwijzen naar een cardioloog die je het eventueel allemaal uitleggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij ook succes. Yeah thanks voor alle reacties enzo Ik ga deze week effe (was t al van plan een beetje) langs bij cardiloog etc. Mzzls reemz |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |